Gravidmage

Mammaen min får nok vite det ganske snart, mååå ha henne å snakke med. Resten får vite det lillejulaften og julaften. Dersom det går som planlagt :) Har kjøpt bodyer med egen tekst på. Der det står:

Hei bestemor og bestefar. Kan dere passe på denne frem til min ankomst i juli?

Spent på reaksjonene :D

Så koselig! :D
 
Jeg har så stor mage fra før, så tror ikke noen vil merke det :p min eldste har lenge gått og spurt om jeg har baby i magen siden den er stor :p

Forrige svangerskap kunne jeg fint skjule det til jeg var 25 uker på vei, brukte hettegenser med lomme, også fikk jeg ned i vekt i starten, så flere mente jeg var blitt slankere! Dere skulle sett fjeset dies når jeg viste magen etter uke 25b:p haha
 
Jeg fikk ikke "mage" før uke 22 første gang, og da var den liten :p spent på denne gang siden musklene har vært strekt på. Hater egentlig å være gravid :eek: selv om jeg også liker det. er så mange begrensinger og ting man må passe på så jeg blir helt gal :p
 
Uff, jeg også! Ganske krise faktisk. Når en ikke ønsker at alle skal vite det enda. Andremann dette da. Vis vedlegget 206208
Var ikke helt meninga å like det, skjønner godt det kan være krise.. er det hele dagen eller bare kvelden? Håper det går greit å skjule likevel! vet ikke hvordan du er til vanlig da, men er jo ikke så ille det der, kanskje folk tror deg dersom du sier du føler deg litt oppblåst :)
 
Er vel først i uke 12 ca at livmora strekker seg såpass langt opp at man kan kjenne den. Så vil vel neppe tro noen har fått babymage enda :) luftbabymage kanskje hehehe... Men ikke ordentlig gravid mage :)
 
Var ikke helt meninga å like det, skjønner godt det kan være krise.. er det hele dagen eller bare kvelden? Håper det går greit å skjule likevel! vet ikke hvordan du er til vanlig da, men er jo ikke så ille det der, kanskje folk tror deg dersom du sier du føler deg litt oppblåst :)
Haha. Går bra! Er jo litt koselig også da. Gleder meg til ordentlig babymage, og at alle vet om det :) Mest på kvelden, så er ikke på jobb da heldigvis! Selv om jeg syns det faktisk var litt synlig på dagen også i dag. Måtte ta på mammabukser da jeg syns det strammet sånn med vanlige, blir så kvalm. Men men! Ikke såå lenge til vi sier det. Må bare på ultralyd først tenker jeg :)
 
Magen min er fylt av luft + at jeg hadde litt fra før på den :p planen var å få en litt bedre kropp før jeg ble gravid igjen, men deg gikk ikke så bra. Men det er aldri for sent egentlig :)
 
Har fått en liten bulk, alt for høyt oppe. Så ble nesten litt bekymra om jeg er lenger på vei enn jeg tror.. Kan forsåvidt være luft og da men :p Har mye ekstra på kroppen så trodde IKKE det skulle vises noe nå..
 
Sniker fra mai. Du har ikke mage i uke 5...ja, man har ekstremt oppblåst mage. Men det stort sett ikke mer enn en fostersekk. Babyen min er nå så stor som en sitron fra hodet til rumpa, og jeg har en liiiiiiiiiten kul bare ;)
 
Har litt mage fra før så merker ikke store forskjellen på klærne enda :) gleder meg til babymagen kommer❤️❤️
 
Følte meg gravid i 5 mnd hele første trimester med førstemann :p maaaaase luft...
Mage begynnte å bli synlig rundt 4 mnd, å vokste seg fort større :) jeg er overvektig, så hadde ikke trodd det skulle bli veldig synlig, men dengang ei :-Å
 
Back
Topp