Gravidmage

Tuppelura92

Glad i forumet
Hei på dere :) lurer på om dere har fått noe mage enda? Og er den hard eller myk?

Synes selv at jeg har fått usedvanlig lite mage (er 16 uker og 2.gangs gravid) , og kan kjenne at den er litt hardere om morgenen og kvelden, men utenom det er jeg kun lubben :P

Har ikke den klassiske gravidmagen ennå nei, men kjenner livmora som en hard klump når blæra er full, ellers er det bare mykt... Gleder meg litt til det er mer gravidfasong på magen, så man kan gå med litt trangere klær og strutte litt =D

Har gravidmage men likevel ikke hehe... Når jeg er full av luft ser man godt at jeg er gravid. Da tarmene mine allerede er presset oppover og jeg blir fort mett. Men når jeg ikke har fullt så mye luft ser jeg bare tjukk ut som om jeg har spist litt for mange gode middager i det siste hehe...
Fikk veldig raskt mage sist. I uke 15 hadde jeg gravid gange og skikkelig gravidmage. Jeg er så kort i livmidjen at baby har bare en plass å gå og det er utover. Er uke 13 nå. Regner med den er skikkelig på plass innen et par uker hehehe

Er 16 uker og førstegangs. Synes selv jeg har fått ganske mye mage allerede, og kjenner ofte at livmora er hard og da kan jeg følge den med fingrene hele veien rundt. Nå er den oppe ved navlen og magen er begynt å komme lenger opp. Før så jeg bare lubben ut(nå var jeg jo litt lubben fra før av da :p ) men nå er den litt rundere og gravidaktig :)

16 uker i dag. Overraskende liten mage for å være nr 3. Veldig oppblåst til uke 8-9, deretter har det roet seg:-)

Får stort sett på de vanlige buksene fortsatt. Nr 2 var jeg mye større med!!

Er førstegangsgravid i uke 17. Syns jeg har fått en ganske synlig gravidmage allerede. Men er liten så har lite plass til fordeling. Innbiller meg at det er derfor:p

Når jeg ligger på ryggen, helt flat.. når jeg står oppreist , kul!!! Snakk om at tarmer dyttes opp ..
Men nå har 2 cyster på 9 cm totalt som bidrar til å dytte alt lenger opp da...

Hei på dere :) lurer på om dere har fått noe mage enda? Og er den hard eller myk?

Synes selv at jeg har fått usedvanlig lite mage (er 16 uker og 2.gangs gravid) , og kan kjenne at den er litt hardere om morgenen og kvelden, men utenom det er jeg kun lubben :P
Samme her! Oppdaget i går morges at jeg virkelig kunne kjenne livmoren og det var så kos! Ellers har jeg bare følt meg bare tjukk!

Magen er forøvrig knall hard nesten helt opp til navelen, veldig enkelt å kjenne hvor livmoren er.

Litt fluffy mage over der igjen, og stram igjen helt øverst!

Ser fortsatt veldig godt magemusklene øverst på magen!
(er vel det eneste som jeg er noenlunde fornøyd med på kroppen om dagen;-))

Er absolutt magen som vokser her, men hadde litt fra før så ser ikke forskjell selv. Er 15+6 og andregangs. Sist kunne jeg skjule magen nesten helt til slutten:p Men er en slags hard kul mye av tiden, ikke en blubb.

Jeg er 16+3, ingen mage helt enda.. Litt, sånn bittelitt bare. Dvs ser tjukk ut, så gravidbuksa må til ;) puppene mine derimot er blitt større, wohooo!

Jeg er førstegangs og fikk mage veldig tidlig. I starten så jeg mest lubben ut, men nå er den blitt hard og livmora er på vei oppover mot navlen :) kjenner den veldig når jeg ligger på rygg og er tissetrengt, hehe. Har også begynt å få kynnere.

Magen er litt flatere om morgenen men blir større utover dagen :)

Nej, ser bare tjukk ut...som at jeg har spist litt ekstra.

Synst magen er blitt stor allerede. Tror jeg er større nå (16+3) enn jeg var halvveis sist gang. ;-) Det går ikke an å skjule ihvertfall når jeg har trang genser på :-P Det er en veldig tydelig hard kul som begynner ved navelen når jeg ligger flatt. Men så er jeg ganske lav, kaaaanskje det har noe å si..? :-P

Back
Topp