Gravidmage

Syns jeg har fått megamage, men fant ut i helgen at det fortsatt ikke er "nå tørr jeg å spørre" sikkert. Var på treff med en gjeng mennesker jeg ser en helg i året, og det var ingen som turte spørre, men siden jeg gikk ut ifra at det var kjempesynlig så snakka jeg om det som om alle visste det haha.

24+3
Kjenner til den. Med trange klær eller gravidtopper er det ikke tvil, men hadde på en vanlig genser hos søster, så jeg dro opp den og spurte hva hun syntes. Da så hun forbløffende på meg og sa at med den andre genseren over tenkte hun ikke over at jeg var gravid og hverfall ikke at jeg hadde fått mage. Er jo mange som ser sånn ut når dem bare har et par kilo for mye. Jeg bærer baby'n veldig høyt, så jeg har ikke mage under trusekanten slik andre ofte har. Så jeg må ikke tisse hele tiden, jeg sliter mer med dårlig plass til lungene.
24+4

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

ImageUploadedByBV Forum1410795061.804025.jpg

Begynner å føle meg stor jeg også..
Hormonell og jævlig, i tillegg til bekkenløsning og ei på 2 som er syk:-/ baahh..

Jeg også:)

I dag har jeg vært på ridekurs med hesten - og ridebuksa er litt trang, men ikke et problem;)

Nyttårslykke<3

Er ikke riding farlig? Kan ikke det forårsake SA?

Jeg er 178 høy, og har ganske liten mage. Livmora har vel hatt plass til å vokse en del i høyden.
Er 24+0 i dag, og er storfornøyd med at det endelig er en tydelig gravidmage, selv om den er liten :)
Blitt rimelig lei av at alle kommenterer hvor liten mage jeg har hatt hele tiden. Den er da akkurat passe stor til at akkurat min baby stortrives inni der! :)

Back
Topp