Gravidmage i uke 12, kan dette stemme?!

Mammafor2engler♡

Forelsket i forumet
Jeg har allerede fått mage og det syntes... Er det bare jeg som er feit?! Det føles ikke sånn ut, magen er liksom ikke feit, feit .. Hvis dere skjønner?!

Det kan stemme ;)

Jeg fikk mage i uke 8... veldig tidlig denne gangen. Måtte google for å se andres mager legen kjente livmora og trodde jeg var minst 12 uker. Men lillebolla er som jeg trodde. Uke 15 nå, har en god lillemage.

Jeg er 12 uker i morgen og magen går tydelig utover. Livmora kommer vel høyere opp rundt denne tida.

Gravidmagen min kom i uke 10 :) og nå er jeg i uke 15 :)

Jeg har også veldig synlig mage allerede (12 uker) . Litt kjipt siden jeg ikke har fortalt det til noen særlig enda og ønsker å vente noen uker til pga blødningene. Må bruke store klær for å dekke over.

Jeg har også fått synlig mage allerede, er 13 uker på vei nå. Har ikke passet mine vanlige bukser på mange uker. Har og tenkt at det var litt vel tidlig å få mage, men vi er alle forskjellige, så alt er vel normalt..

Det sa poff her i uke 11, da så jeg plutselig veldig synlig gravid ut, så det kan absolutt stemme. Er førstegangsgravid:-)

Da ei venninne fortalte meg at hun var gravid 11 uker på vei hadde jg sett det veldig tydelig på magen hennes i to uker allerede. Hun er førstegangs. Så dere er flere. Jeg er nå 12 uker og ser det bare under der trusa er.

Er 14 uker forsatt like flat fikk ikke mage før uke 20 sist

Er det din andre er et jo vanlig med mage litt tidligere:) men den var jo bare søt og liten da:) jeg har også tidligere kul nå enn sist for 2 år siden, men så har jeg noen kg ekstra etter vesla på 1.5 år enda og:P

Hihi, er det. Har bare vært redd for at det har vært fett. Men tydeligvis er deg veldig individuelt fra person til person. Rart at den liksom har blitt en kul og at jeg må bruke mammabukser selv når jeg bare er 12 + 0 .. Men ja, er kjempe stolt. Er bare en smule redd for at det er tvillinger når dette her er første svangerskap

Hihi, er det. Har bare vært redd for at det har vært fett. Men tydeligvis er deg veldig individuelt fra person til person. Rart at den liksom har blitt en kul og at jeg må bruke mammabukser selv når jeg bare er 12 + 0 .. Men ja, er kjempe stolt. Er bare en smule redd for at det er tvillinger når dette her er første svangerskap
Trenger ikke være to;-) begynte med gravidebukser i uke 11 og er førstegangs..

Back
Topp