Gravidmage eller bare luft?

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg er 13 +3 i dag. Den siste uken har magen blitt veldig stor. Har hatt antydning de siste ukene, men nå er det sånn at alle jeg møter kommenterer magen og spør hvor langt jeg er på vei. Jeg synes det er tidlig da jeg forrige gang fikk mage først i 5 mnd. Men det kjennes heller ikke ut som bare luft. Så er det mulig at magen synes allerede? Andre som også har fått mage?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    779 KB · Visninger: 150
Jeg er 14+4.. Og har fått mage. Ikke sånn kjempestor, men tydelig liten gravidmage. Jordmord viste hvor langt opp livmoren er.. Så ingen luft hos meg :)

Min mage ble plutselig kjempestor! Kjente livmoren for første gang da jeg var 12+4, og da jeg var 13+3 var livmoren nesten oppe ved navelen! Nå er jeg 14+5, og livmoren er ca en cm over navelen, så det var bare den ene uken alt gikk kjemperaskt :)

Har livmoren rett under navlen hvis jeg kjenner rett så det er litt mage ja, men ikke alle som ser det :)

Jeg er slank og har mye mage! Både luft og ikke.. Jeg var sånn sist og. Men siden den er lik fra jeg er 8 uker å veg og til jeg er 4 mnd på veg så føles det ikke så gravidmage ut :p

Vil tro det er en blanding? Husk også at når livmoren blir større dytter den også innvoller oppover og :)

Jeg er 13 +3 i dag. Den siste uken har magen blitt veldig stor. Har hatt antydning de siste ukene, men nå er det sånn at alle jeg møter kommenterer magen og spør hvor langt jeg er på vei. Jeg synes det er tidlig da jeg forrige gang fikk mage først i 5 mnd. Men det kjennes heller ikke ut som bare luft. Så er det mulig at magen synes allerede? Andre som også har fått mage?
Jeg har lik mage som deg og blir også ofte spurt om hvor langt jeg er på vei :p jeg er 16 uker i morgen.

Har du morkaka forran? Det har jeg og ser for meg at det er en grunn til at magen kom så tidlig. Sist var den ikke så stor før i uke 21

Jeg har også fått stor mage..ca lik din :) er 15+1..men har hatt den noen uker nå ;)

Jeg har lik mage som deg og blir også ofte spurt om hvor langt jeg er på vei :p jeg er 16 uker i morgen.

Har du morkaka forran? Det har jeg og ser for meg at det er en grunn til at magen kom så tidlig. Sist var den ikke så stor før i uke 21

Jeg har vært på 3 ultralyder nå, men ikke fått beskjed om at morkaka ligger foran. Er det noe man pleier å få beskjed om på ul?

ImageUploadedByBV Forum1426024196.088653.jpg
Å jadda. Bildet tatt forrige uke, var da 14 uker... Fikk ikke mage før ca 5 mnd sist... ;P Regnet vel egentlig med at den ville komme fortere nå, forrigemann er nå 18 mnd, så kroppen husker vel hva den skal gjøre og gjør det utålmodig fort.

(Skal legges til at magen var eenorm siste ukene med lillegutt. Han var helt normal i både vekt og lengde.)

Ser helt lik ut som min utover dagen, er 12+6 i dag og den har vært slik i snart 14 dager og vokst. Har livmoren helt oppe ved navlen.

Jeg har ganske så lik din :-) 14 +3. Er slank til vanlig, og folk som ikke visste om at jeg er gravid spør meg (så da må de være ganske sikre på det de ser :-p )
Sist gang var ikke magen slik før ca uke 20.

Back
Topp