Gravidlinjen?

Nei, fikk ikke sist heller :)

Tror jeg fikk det sånn en gang mellom 7. og 8. mnd sist, og den gikk fra navlen og helt til slutten av rumpesprekken. Merkelig fenomen!

Har ikke fått den ennå i hvertfall

Har ikke fått den enda. Ikke fått med noe av de andre heller,så forventer det egentlig ikke med denne heller.

Jeg har ett langt arr som går fra navelen og ned til dåse, ble tarnslyngoperert da jeg var 8 år..så jeg trur ikke den eventuelt blir å vises ;)

Ingenting ennå, men er av de heldige med økt hårvekst på magen da :P

Herlig hårvekst her og! Jeg beskytter tydeligvis babyen ved hjelp av pels. :rolleyes: Går det tilbake til normalt etter graviditeten mon tro?

Herlig hårvekst her og! Jeg beskytter tydeligvis babyen ved hjelp av pels. :rolleyes: Går det tilbake til normalt etter graviditeten mon tro?

Haha, godt det er flere av oss som tydeligvis har kropper som tydeligvis er redd for at babyen skal bli kald... Ja, har skjønt så at det forsvinner igjen etter fødsel, heldigvis! Og er glad jeg er lyshåret. Visstnok litt vanligere med guttebabyer selv om det kan skje med begge kjønn, du og venter gutt gjør du ikke?

Haha, godt det er flere av oss som tydeligvis har kropper som tydeligvis er redd for at babyen skal bli kald... Ja, har skjønt så at det forsvinner igjen etter fødsel, heldigvis! Og er glad jeg er lyshåret. Visstnok litt vanligere med guttebabyer selv om det kan skje med begge kjønn, du og venter gutt gjør du ikke?

Puh. Godt det forsvinner. :p Kald skal han tydeligvis ikke bli nei. :D Guttebaby her og ja. Jeg har mørkt kroppshår om vinteren, det blir lyst med en gang det får sol på seg, så jeg tenkte at dersom det fortsatt er der gjennom sommeren så blir det heldigvis lyst da. Det er bare lege, jordmor og mannen som ser magen min uten klær nå for tiden. :)

Back
Topp