Gravidklær

Enbabytakk26

Flørter med forumet
Noen tips til hvor jeg kan finne fine gravidvennlig klær? Testet hm og vero moda med blandet resultat. Har noen f.eks. testet ninepine? Drømmen er å handle klær man også kan bruke utenom graviditeten, men det er kanskje for mye å be om :laughing002

Jeg sluttet å handle inn gravidklær etter barn nr 1, synes ikke det fantes så mye fint til gravide og endte opp med å ha en helt annen stil enn jeg vanligvis hadde. Med nr 2 ble jeg flinkere til å handle fra butikk (istedenfor nettshopping for da kan man se plaggene bedre), kjøpte et par dressbukser med strikk eller i en større str og kombinerte det med strikket gensere, blazer eller oversize skjorter. Det gjorde også at jeg så litt mindre gravid ut. Ellers går det mye i lounge- og treningsklær :cool01

Gode tips! Jeg får ta meg en runde i butikk og teste.
Jeg sluttet å handle inn gravidklær etter barn nr 1, synes ikke det fantes så mye fint til gravide og endte opp med å ha en helt annen stil enn jeg vanligvis hadde. Med nr 2 ble jeg flinkere til å handle fra butikk (istedenfor nettshopping for da kan man se plaggene bedre), kjøpte et par dressbukser med strikk eller i en større str og kombinerte det med strikket gensere, blazer eller oversize skjorter. Det gjorde også at jeg så litt mindre gravid ut. Ellers går det mye i lounge- og treningsklær :cool01

Hvor handlet du dressbukser?

Gode tips! Jeg får ta meg en runde i butikk og teste.

Hvor handlet du dressbukser?

Zara, Mango, HM (de er i litt dårligere kvalitet, synes de sitter litt rart på akkurat meg, men verdt å teste), ellers så har jeg også funnet gode og fine dressbukser på Lindex.

Zara, Mango, HM (de er i litt dårligere kvalitet, synes de sitter litt rart på akkurat meg, men verdt å teste), ellers så har jeg også funnet gode og fine dressbukser på Lindex.
Mine favoritter er fra Massimo Dutti, men det har vi ikke lenger i Norge..

Synes det har vært vanskeligere å finne nå enn når jeg var gravid for litt over ett år siden. Alle mine gravidklær passer ikke siden sist pga sesong

ELSKER amme-bh i alle fall, SÅ behagelig! Har også brukt gravidbukse mange uker allerede, men er veldig sensitiv for om noe strammer over magen da. Gravidbuksene til H&M sklir ned av rumpa på meg, noe som er irriterende, men har kjøpt noen brukt som ikke er sånn. Man må nesten prøve seg fram (noe som er vanskelig når de ikke har dem i butikk lengre) :(

XLNT bh uten spiler fra KappAhl har vært en redning her. Den har nok støtte til noen bryster som har vokst sammen med en bredere omkrets under. Leter fortsatt etter en stor nok amme bh som er like behagelig.

Ellers har jeg handlet en del på HM mama og en digg bukse fra Boob. Kjøpte også en gravid tights i xxl fra Bara sportswear, men enn så lenge kan jeg ta den til over puppene, mulig jeg bare burde hatt en xl:)

Jeg har en digg gravidbukse fra BOOB jeg også fra første svangerskap, som nå får kjørt seg for tredje gang. Kjøpte litt på Zalando de forrige gangene, så gjenbruker en del av det. Og så har jeg bestilt en bukse fra H&M med nedbrettbar kant på magen, som jeg fant et tips om på Juni-forumet.
Ellers går det en del i myke kjoler for tiden, det bruker jeg en del ellers også. Bruker de samme strømpebuksene som ellers også, for det merket jeg bruker (Snags) har god plass til former både her og der - og sklir ikke ned :happy: Elsker dem!

Anbefaler «dressbukser» fra Madlady! Jeg har Pixie Active Flex. De er superdeilige, føles ut som man går naken, haha. Sitter veldig pent på! Også har de ulike lengder.

Back
Topp