Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
www.aimn.no

![]()
Black Maternity Ribbed Seamless Tights
Materinity tights, endelig i ribbed seamless!! Disse tights vil gjøre graviditeten behagelig for deg og babyen din, og med et par tights som gjør deg mobil og fleksibel, er det et must for ditt velvære. Fabric: 92% Polyamide, 8% Elastane Fit: Tight [core-details] Super myk 4-veis stretch Sømmer...www.aimn.no
Denne vil jeg anbefale! Så sykt god!![]()

Jeg har både svart og beige, og ingen sv de er gjennomsiktigeEr den gjennomsiktig på rumpa eller holder den godt?
Bruker wearefit om dagen, men er noe stram over magen nå synes jeg![]()
finnes med kant nede som på linken, og vid nede som man faktisk kan bruke til finere også 
Wooops da er en beige og en svart på vei hjem i postenJeg har både svart og beige, og ingen sv de er gjennomsiktigeKjenner dongribuksene strammer en del nå, så må begynne å bruke denne tightsen tror jeg. Kanskje bestille 1-2 til også.

De her har jeg to av jeg kjøpte sist jeg var gravid, skal ha noen flere av dem. Jeg bor i dem når jeg er gravid men bruker de masse utenom ogKan anbefale cubus buksa, ikke gravid bukse, men funker gull likevelfinnes med kant nede som på linken, og vid nede som man faktisk kan bruke til finere også
Ja, jeg bruker dem både som gravid og ikke gravidDe her har jeg to av jeg kjøpte sist jeg var gravid, skal ha noen flere av dem. Jeg bor i dem når jeg er gravid men bruker de masse utenom og

Hvordan er den i størrelse? Kikket mye på den![]()
Black Maternity Ribbed Seamless Tights
Materinity tights, endelig i ribbed seamless!! Disse tights vil gjøre graviditeten behagelig for deg og babyen din, og med et par tights som gjør deg mobil og fleksibel, er det et must for ditt velvære. Fabric: 92% Polyamide, 8% Elastane Fit: Tight [core-details] Super myk 4-veis stretch Sømmer...www.aimn.no
Denne vil jeg anbefale! Så sykt god!![]()
Brukte den igjennom hele svangerskapet med eldste og mesteparten med mellomste i 2010 før den var så tynnslitt og måtte kastes. Fantastisk å bruke etter keisersnitt også. Den var fra sport-avdelingen på H&M. Ikke funnet noe like bra etterpå.
Er det noen her som har en del ekstra på kroppen som vil tipse om gravidklær i str 50-52 kanskje? Syntes det var så vanskelig å finne sist, og synes ikke det blir så praktisk å gå med kjoler nå på vinteren![]()

Synes de er greie i størrelsen jeg da, passet den størrelsen jeg bestilteHvordan er den i størrelse? Kikket mye på den![]()
Gjett om jeg skal innom cubus i morgdn daKan anbefale cubus buksa, ikke gravid bukse, men funker gull likevelfinnes med kant nede som på linken, og vid nede som man faktisk kan bruke til finere også
*Sniker*Kan anbefale cubus buksa, ikke gravid bukse, men funker gull likevelfinnes med kant nede som på linken, og vid nede som man faktisk kan bruke til finere også

Samme her, kom på de igjen når jeg ble gravid i januar, hadde ikke da brukt de siden 2011 eller noe, fødte i Mai og har ikke hatt opphold i bruken. De er jo helt fantastiske*Sniker*
Signerer! Brukte stort sett bare disse sist svangerskap.
Tør jeg å si at jeg har, og bruker, de fleste ennå![]()

JaaaSamme her, kom på de igjen når jeg ble gravid i januar, hadde ikke da brukt de siden 2011 eller noe, fødte i Mai og har ikke hatt opphold i bruken. De er jo helt fantastiske![]()