Gravidklær

Denne vil jeg anbefale! Så sykt god! :love017

Er den gjennomsiktig på rumpa eller holder den godt? :D
Bruker wearefit om dagen, men er noe stram over magen nå synes jeg :hilarious:

Er den gjennomsiktig på rumpa eller holder den godt? :D
Bruker wearefit om dagen, men er noe stram over magen nå synes jeg :hilarious:
Jeg har både svart og beige, og ingen sv de er gjennomsiktige :) Kjenner dongribuksene strammer en del nå, så må begynne å bruke denne tightsen tror jeg. Kanskje bestille 1-2 til også.

De her har jeg to av jeg kjøpte sist jeg var gravid, skal ha noen flere av dem. Jeg bor i dem når jeg er gravid men bruker de masse utenom og
Ja, jeg bruker dem både som gravid og ikke gravid :joyful:

Hvordan er den i størrelse? Kikket mye på den :)

Jeg er så teit at jeg fremdeles savner ei bukse jeg kjøpte i 2007 :hilarious: Brukte den igjennom hele svangerskapet med eldste og mesteparten med mellomste i 2010 før den var så tynnslitt og måtte kastes. Fantastisk å bruke etter keisersnitt også. Den var fra sport-avdelingen på H&M. Ikke funnet noe like bra etterpå.
Ligner litt på Cubus buksene, men med tykkere stoff og lengre part øverst på buksa som passa godt over magen. Mer tettsittende over lår/rumpe og ikke like baggy som Cubus sine, så man kunne bruke den til hverdags.

Jeg har gått ned en del i vekt de siste 2 årene, så satser på å bare gå opp i str i vanlige klær+at jeg skal ha noen gravid bukser liggende fra yngste.

Er det noen her som har en del ekstra på kroppen som vil tipse om gravidklær i str 50-52 kanskje? Syntes det var så vanskelig å finne sist, og synes ikke det blir så praktisk å gå med kjoler nå på vinteren :smiley-ashamed004

Er det noen her som har en del ekstra på kroppen som vil tipse om gravidklær i str 50-52 kanskje? Syntes det var så vanskelig å finne sist, og synes ikke det blir så praktisk å gå med kjoler nå på vinteren :smiley-ashamed004

Fikk baby desember 2020, levde i strikkakjole og Strømpebukse fra høsten til termin :hilarious:
Nå lever jeg i tights fra hm/cubus, tatt en større størrelse for at det ikke strammer på magen!
En del ekstra på kroppen her også, og trenger nok nye strikkakjoler, så hyl ut om noen finner :shy:

Noen som har tips til gode litt loose trenings t shorter eller gensere, som kan skjule magen litt når den også kommer? :angelic:

*Sniker*
Signerer! Brukte stort sett bare disse sist svangerskap.
Tør jeg å si at jeg har, og bruker, de fleste ennå:bag::hilarious:
Samme her, kom på de igjen når jeg ble gravid i januar, hadde ikke da brukt de siden 2011 eller noe, fødte i Mai og har ikke hatt opphold i bruken. De er jo helt fantastiske :hilarious:

Samme her, kom på de igjen når jeg ble gravid i januar, hadde ikke da brukt de siden 2011 eller noe, fødte i Mai og har ikke hatt opphold i bruken. De er jo helt fantastiske :hilarious:
Jaaa:joyful:

Back
Topp