Gravidklær

Hattifnatt♡

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Hei!

Har dere begynt å bruke gravidklær enda? Jeg har begynt å vokse ut av buksene mine, så har kjøpt en gravidbukse fra mamalicious, tror modellen het mlono. Veldig elastisk og behagelig i alle fall! Ellers bruker jeg mye kjole og en elastisk penbukse på jobb (de vet ikke at jeg er gravid enda).

Noen som har gode bukser eller andre plagg å anbefale? :)

Jeg bruker for det meste elastiske klær, slik som shortser og tightser. Blir nok egne gravidbukser til slutten når magen er nærmer seg gigantisk :rolleyes:

Mine bukser har alltid vært stramme rundt magen, og jeg har ikke orket å se etter nye bukser. Alternativet har blitt samboerens skap:happy: Myye mer behagelig!

Her går det i hjemmekontor uansett, så jeg lever i stretchy tightser og kommer til å gjøre det i hele høst!

Ullskjørt er vist i vinden denne høsten. Så har kjøpt er par i god stretch fra Neo Noir som vil bli brukt etterhvert med strømpebukse. Tenker at da kan jeg evt bruke de i ettertid også

Ullskjørt er vist i vinden denne høsten. Så har kjøpt er par i god stretch fra Neo Noir som vil bli brukt etterhvert med strømpebukse. Tenker at da kan jeg evt bruke de i ettertid også
Der sa du noe. Jeg strikket meg et skjørt rett før corona som ble litt stort foran, så jeg har aldri fått brukt det. Det blir jo sikkert perfekt for en voksende mage!

Ja, hvis du strikker så er du jo heldig og kan skape dine egne klær:gen014

Ja, hvis du strikker så er du jo heldig og kan skape dine egne klær:gen014
Ja, jeg har et par plagg på lista som er sånne jeg absolutt vil bruke til vanlig, men som også vil romme en gravidmage fint. Så tenker jeg skal prøve å få strikket noen av de nå i høst!

Jeg er veldig glad for at sommeren går mot slutten, alle shortsene mine er for trange nå, og det finnes jo ikke utvalg på sånn i butikkene nå når alle høstklær har kommet de vanlige buksene holder heldigvis litt til

Jeg måtte begynne med mammabukse/-shorts/-tights for over en uke siden. Ikke pga voksende mage egentlig (er bare 9+4 i dag), men den ekstreme kvalmen og generelt ubehag av alt som strammer. Er til tider veldig oppblåst også da, så er vel en form for større mage det, haha. Uansett, veldig deilig med ingenting som trykker mot nedre del av magen!

Kan jeg spørre hva dere har over disse tightsene? Liker ikke å vise frem rumpa, så vil helst ha noe langt over liksom:hilarious: Og hvilke sko til svart tights? Syntes generelt sko er vanskelig på denne tida og hvite sko er ikke favoritten min til svarte bukser/tights:p
Kanskje jeg må kjøpe meg noen overgangssko..

Kan jeg spørre hva dere har over disse tightsene? Liker ikke å vise frem rumpa, så vil helst ha noe langt over liksom:hilarious: Og hvilke sko til svart tights? Syntes generelt sko er vanskelig på denne tida og hvite sko er ikke favoritten min til svarte bukser/tights:p
Jeg bruker bare tights hjemme da, ellers går jeg endel i se mest stretchy treningstightsene mine. Har hjemmekontor å slipper å tenke så mye på klær enda!

Hvis jeg bruker tights er det «strømpebukse-tights», ikke treningstights. Det bruker jeg bare på tur/trening. Men må gå pent kledd på jobb, og liker å gå litt «ordentlig» kledd ellers også. Bruker kjole over tights :) Syns det er fint med lang tunika også, men det har jeg ikke.

På hjemmekontoret er det gravidjoggebukse og løse overdeler for alle penga :D
Når jeg skal hente i barnehagen eller blant folk av andre grunner blir det avhengig av været stort sett enten Boob Once on never off easy pants og en vid ullgenser, eller Boob once on never off leggings og en av de litt videre Boob-kjolene som jeg bare aldri sluttet å gå med etter forrige graviditet og amming var ferdig. Har flere trangere Boob-gensre og kjoler, gleder meg til om et par uker når jeg ikke trenger å prøve å skjule magen lenger! (10+2 så er vel bare oppblåst, men synes godt nok utover dagen fordet :p )

(Ja, jeg er veldig glad i Boob! :hilarious::hilarious: Spesielt det av lyocell, så deilig mykt! Kjøpte mye brukt forrige gang :) )

Når jeg skal hente i barnehagen eller blant folk av andre grunner blir det avhengig av været stort sett enten Boob Once on never off easy pants og en vid ullgenser, eller Boob once on never off leggings og en av de litt videre Boob-kjolene som jeg bare aldri sluttet å gå med etter forrige graviditet og amming var ferdig. Har flere trangere Boob-gensre og kjoler, gleder meg til om et par uker når jeg ikke trenger å prøve å skjule magen lenger! (10+2 så er vel bare oppblåst, men synes godt nok utover dagen fordet :p )

(Ja, jeg er veldig glad i Boob! :hilarious::hilarious: Spesielt det av lyocell, så deilig mykt! Kjøpte mye brukt forrige gang :) )
Aldri hørt om det merket, men veldig kjekt for oss førstegangs å få tips om gode merker med fine gravidklær

Har aldri hørt om, må teste

Jeg bruker ofte bare tights hjemme, men er heller ikke så glad i å vise frem rumpa, så jeg trekker enten mammashorts over eller har lang og vid genser/kjole/tunika når jeg skal ut. Noen ganger har jeg en veldig lang, stram singlet (som holder seg på plass og ikke sklir oppover), så en litt vid, men likevel ikke stor/lang t-skjorte over. Jeg bruker ulike sko, fra rosa Nikes, svarte Vans, knallfargede Converse til lave svarte støvletter. Spørs jo hva jeg har over tightsen (og hvor mye jeg skal være på beina!).

Ser veramoda har slippet en mammakolleksjon. Noen som har kjøpt noe? :)

Ser veramoda har slippet en mammakolleksjon. Noen som har kjøpt noe? :)
Jeg også så den. Var en grønn bluse som fristet veldig, men… så har jeg jo en vid grønn bluse som uten problemer vil kunne romme magen, så føles litt teit å kjøpe:hilarious:

Back
Topp