Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker stort sett kjoler selv, men liker å ha en sånn tynn sykkelshorts under. Finnes det gravidsykkelshorts tro?
Ja, ikkesant. Deilig at det var så enkelt. Sist brukte jeg ikke før jeg hadde mage nok, og buksene var for små. Nå orker jeg knapt tanken på vanlige bukserAlle mammaklærne er kastet for skulle ikke ha flere barn, men det endret seg.. haha
Jeg har allerede kjøpt 3 bukser og en shorts til ferien nå. Er så oppblåst og det er vondt og ha noe som strammer over magen. Fikk skikkelig mageknip! Trodde jeg skulle miste, men da jeg brukte løsere klær gikk det over. Er 6+0
Nååååå! Alt som strammer er såå ubehagelig!Dere som har vært gravide før, når tillater dere dere å ta frem gravidklærne igjen? Jeg blir så uvel av alt som strammer, så vurderer å værtfall finne frem min trofaste gamle gravidjoggebukse i kveld.
Yes! Tok frem alt mitt idag. I morgen skal joggebuksa på!Nååååå! Alt som strammer er såå ubehagelig!
Ei venninne gikk hele graviditeten med vanlige bukser, hadde strikk i knapphullet som ble festet i knappenFinnes det noen lure greier for å utvide buksene en stund foruten å gå med smekken åpen? Jeg eier kunn high waste bukser, å det begynner å bli et problem Strammer ubehagelig mye nå, men samtidig synes jeg det er for tidlig for gravidbukser. 7+4 i dag
Ei venninne gikk hele graviditeten med vanlige bukser, hadde strikk i knapphullet som ble festet i knappen