Gravidklær

Maj7

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Marshmallows2021
Dere som har vært gravide før, når tillater dere dere å ta frem gravidklærne igjen? Jeg blir så uvel av alt som strammer, så vurderer å værtfall finne frem min trofaste gamle gravidjoggebukse i kveld.
 
Så snart de vanlige klærne strammer eller skaper ubehag skal jeg grave frem gravidklærne fra sist :)
 
Jeg ga bort alt jeg, skulle ikke ha flere barn :rolleyes: Foreløpig går jeg bare i kjoler, kommer nok til å kjøpe ett par gravidbukser etter å ha sett hjerteslag på TUL. I går gikk jeg med bokseknappen åpen og lang genser over på jobb. :hilarious:
 
Bruker stort sett kjoler, brukte flest vanlige kjoler sist også. Kjøpte noen gravidkjoler. men trenger ikke de før magen blir stor.
Nå i ferien går det i joggebukser. selv den ene av dem strammer litt mye, så jeg må skaffe et par nye.
 
Jeg bruker stort sett kjoler selv, men liker å ha en sånn tynn sykkelshorts under. Finnes det gravidsykkelshorts tro?
 
Jeg bruker stort sett kjoler selv, men liker å ha en sånn tynn sykkelshorts under. Finnes det gravidsykkelshorts tro?

Ser ut til at det finnes forskjellige ja. Evt kjøpe større str, jeg gjorde det med vanlige strømpebukser sist. Brukte også en del gravidtights på slutten.
 

Vedlegg

  • 53E656AC-4BA5-485C-99AA-5B62B4F6BE98.png
    53E656AC-4BA5-485C-99AA-5B62B4F6BE98.png
    72,9 KB · Visninger: 16
Kommer til å bo i kjoler en stund framover, men om det blir dager med jeans er det mammabuksa som skal på:hilarious: hater ting som stammer
 
Alle mammaklærne er kastet for skulle ikke ha flere barn, men det endret seg.. haha
Jeg har allerede kjøpt 3 bukser og en shorts til ferien nå. Er så oppblåst og det er vondt og ha noe som strammer over magen. Fikk skikkelig mageknip! Trodde jeg skulle miste, men da jeg brukte løsere klær gikk det over. Er 6+0:)
 
Alle mammaklærne er kastet for skulle ikke ha flere barn, men det endret seg.. haha
Jeg har allerede kjøpt 3 bukser og en shorts til ferien nå. Er så oppblåst og det er vondt og ha noe som strammer over magen. Fikk skikkelig mageknip! Trodde jeg skulle miste, men da jeg brukte løsere klær gikk det over. Er 6+0:)
Ja, ikkesant. Deilig at det var så enkelt. Sist brukte jeg ikke før jeg hadde mage nok, og buksene var for små. Nå orker jeg knapt tanken på vanlige bukser
 
Jeg må nok opp på loftet å hente ned gravid klærne igjen, de som vi nettopp ryddet opp når vi ryddet :hilarious: tok på meg en vanlig bukse her om dagen, den ble fort byttet ut pga den var så ubehagelig på.
 
Det blir nok ikke veldig lenge til jeg finner dem frem, nei. Er bare 5+1, men av og til ser det ut som at jeg er halvveis i svangerskapet:joyful: Kommer til å gå i litt kjoler fremover, for synes gravidbukser fremhever magen en del. Vil helst holde det skjult en stund fremover.
 
Jeg har allerede begynt å bruke min gravidbukse :D 6+4, men veldig oppblåst og kvalm, så orker ikke at noe strammer.
 
Dere som har vært gravide før, når tillater dere dere å ta frem gravidklærne igjen? Jeg blir så uvel av alt som strammer, så vurderer å værtfall finne frem min trofaste gamle gravidjoggebukse i kveld.
Nååååå! Alt som strammer er såå ubehagelig!
 
Finnes det noen lure greier for å utvide buksene en stund foruten å gå med smekken åpen? Jeg eier kunn high waste bukser, å det begynner å bli et problem Strammer ubehagelig mye nå, men samtidig synes jeg det er for tidlig for gravidbukser. 7+4 i dag :)
 
Finnes det noen lure greier for å utvide buksene en stund foruten å gå med smekken åpen? Jeg eier kunn high waste bukser, å det begynner å bli et problem Strammer ubehagelig mye nå, men samtidig synes jeg det er for tidlig for gravidbukser. 7+4 i dag :)
Ei venninne gikk hele graviditeten med vanlige bukser, hadde strikk i knapphullet som ble festet i knappen ;)
 
Ei venninne gikk hele graviditeten med vanlige bukser, hadde strikk i knapphullet som ble festet i knappen ;)

Har sett disse og de ser jo veldig lure ut. Somsagt eier jeg kunn highwastebukser så tror det blir vanskelig i lengden, men skal apsolutt kjøpe meg et par ☺️
 
Ja, kjoler er jo helt gull! Brukte det mye i mine tidligere svangerskap.
 
Med en gang det blir ubehagelig med vanlige klær! :) eneste er at jeg føler er at gravidklær gjerne fremhever magen når den begynner å komme, vil helst skjule det en stund, men får bare ha på litt løse overdeler når det begynner å vises :)
 
Back
Topp