Gravidklær

Kjøpte også en størrelse større! :) Gleder meg til at det blir varmere slik at jeg kan gå for strømpebukse og kjole (er ikke vant med så lang og kald vinter jeg :nailbiting:).

Ull er gull :D Bruker også tightsen til H&M, men vi har ikke det så himla kaldt her akkurat.
 
Jeg kjøpte en svart HM bukse, som passet fint. Som deg slet jeg også med at flere av modellene var stramme rundt anklene. Og jeg har lange og smale ben! Uansett, den ene buksen som passet fint har da etter litt bruk viet seg helt ekstremt ut. Henger og slenger rundt rumpa og er rett og slett ikke mye pen lenger.
Jeg kjøpte også nettopp en svart en som passet bra, og en blå i samme str. som er superstram å få av og på. Tydeligvis store forskjeller fra modell til modell. Husker fra sist at jeg trengte større størrelser i løpet av graviditeten, så trøster meg med at dersom den svarte buksa blir aaalt for slapp vil den sikkert få litt spenst igjen så fort kroppen min blir større. Har for øvrig aldri likt bukseshopping egentlig, uavhengig av hva jeg har i magen. Såå vanskelig å finne en passform som stemmer!
 
Jeg kjøpte også nettopp en svart en som passet bra, og en blå i samme str. som er superstram å få av og på. Tydeligvis store forskjeller fra modell til modell. Husker fra sist at jeg trengte større størrelser i løpet av graviditeten, så trøster meg med at dersom den svarte buksa blir aaalt for slapp vil den sikkert få litt spenst igjen så fort kroppen min blir større. Har for øvrig aldri likt bukseshopping egentlig, uavhengig av hva jeg har i magen. Såå vanskelig å finne en passform som stemmer!
Hadde nøyaktig samme opplevelser, den blå var mye strammere ja :wacky: Satser også på at den svarte passer bedre etterhvert som jeg blir større.
 
Jeg har MAMA Straight ankle jeans fra H&M i begge fargene i str M, de er fine hvis man sliter med at bukser blir trange over leggene (noe jeg ofte gjør). De er for store for meg foreløpig, men tenkte det var greit å ha noe å vokse i;) Jeg har MAMA Super skinny jeans i str 42, den er veldig trang over legger og lår - men romslig over rumpe/mage. Min opplevelse er at det er stor variasjoner i størrelsene mellom de ulike modellene, og at det beste er å bestille flere ulike hjem å prøve.

Til sammenligning bruker jeg vanligvis str 40 i bukser fra H&M og 28/29 fra Levis.
 
Jeg har funnet masse på zalando og mamalicios. Bra utvalg på tøy, pris og str og bra returmulighet som er gratis.
 
Takler ingenting som føles stramt over magen. Så sverger til gravid tights fra h&m. Men sliter med å finne en god bh..
 
Spørs bare hvor lang tid det vil ta - jeg ser det kommer fra Tyskland.
 
Back
Topp