Kjøpte også en størrelse større!Gleder meg til at det blir varmere slik at jeg kan gå for strømpebukse og kjole (er ikke vant med så lang og kald vinter jeg
).
Ull er gull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte også en størrelse større!Gleder meg til at det blir varmere slik at jeg kan gå for strømpebukse og kjole (er ikke vant med så lang og kald vinter jeg
).
Jeg kjøpte også nettopp en svart en som passet bra, og en blå i samme str. som er superstram å få av og på. Tydeligvis store forskjeller fra modell til modell. Husker fra sist at jeg trengte større størrelser i løpet av graviditeten, så trøster meg med at dersom den svarte buksa blir aaalt for slapp vil den sikkert få litt spenst igjen så fort kroppen min blir større. Har for øvrig aldri likt bukseshopping egentlig, uavhengig av hva jeg har i magen. Såå vanskelig å finne en passform som stemmer!Jeg kjøpte en svart HM bukse, som passet fint. Som deg slet jeg også med at flere av modellene var stramme rundt anklene. Og jeg har lange og smale ben! Uansett, den ene buksen som passet fint har da etter litt bruk viet seg helt ekstremt ut. Henger og slenger rundt rumpa og er rett og slett ikke mye pen lenger.
Hadde nøyaktig samme opplevelser, den blå var mye strammere jaJeg kjøpte også nettopp en svart en som passet bra, og en blå i samme str. som er superstram å få av og på. Tydeligvis store forskjeller fra modell til modell. Husker fra sist at jeg trengte større størrelser i løpet av graviditeten, så trøster meg med at dersom den svarte buksa blir aaalt for slapp vil den sikkert få litt spenst igjen så fort kroppen min blir større. Har for øvrig aldri likt bukseshopping egentlig, uavhengig av hva jeg har i magen. Såå vanskelig å finne en passform som stemmer!
Satser også på at den svarte passer bedre etterhvert som jeg blir større.Hei!
Ja, jeg har bestilt derfra (vanlige klær) - de sender fra Tyskland. Vært veldig fornøyd![]()
Nå har jeg prøvd og bestille, så jeg håper det blir bra![]()