Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker kjolene fra zalando og toppene fra boob (kjøpt på jollyroom) Bukser vet jeg ikke så mye om, har et par i stretch som jeg tror er fra hm. Men lappene er klippet avHei, noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe gode gravidklær? helt i bomull, syns buksene som er i syntetisk stoff blir ubehagelig...
Og er det noen som har tips om gode sokker som ikke strammer?
Jeg har noen bukser fra hm, syns de er gode Har ikke tatt de i bruk enda da.
Jeg lurer på om noen her vet hvor man får kjøpt sånn "lapp" til å bruke på vanlige jeans? Sånn som man fester i knappehullet, men som gjør at man kan ha glidelåsen åpen. Jeg får igjen knappen fordi det er highwaist, men syns buksa klemmer veldig over nedre del av magen.
Jeg lurer på om noen her vet hvor man får kjøpt sånn "lapp" til å bruke på vanlige jeans? Sånn som man fester i knappehullet, men som gjør at man kan ha glidelåsen åpen. Jeg får igjen knappen fordi det er highwaist, men syns buksa klemmer veldig over nedre del av magen.