Gravidklær

Martemn

Andre møte med forumet
Hei, noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe gode gravidklær? :) helt i bomull, syns buksene som er i syntetisk stoff blir ubehagelig...

Og er det noen som har tips om gode sokker som ikke strammer?
 
Hei, noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe gode gravidklær? :) helt i bomull, syns buksene som er i syntetisk stoff blir ubehagelig...

Og er det noen som har tips om gode sokker som ikke strammer?
Jeg liker kjolene fra zalando og toppene fra boob (kjøpt på jollyroom) :) Bukser vet jeg ikke så mye om, har et par i stretch som jeg tror er fra hm. Men lappene er klippet av :inpain:
 
Jeg likte gravidbuksene fra HM for så ut som vanlige fine bukser, men var stretch på magen. Brukte de en stund etter fødsel også helt til en dag falt av:laughing025
 
Jeg har fått masse kjoler av ei venninne, som ikke er gravidkjoler, men funker likevel. En god del ribbestrikkede og noen løse, alle med god plass til mage. Også sånne lange bomullskjoler (maxikjoler) som jeg gleder meg til å sprade rundt i til sommeren☺️

Så det er et tips - så lenge kjolene er strechy så trenger det ikke være mammakjoler☺️
 
Tror ikke jeg kommer til å kjøpe så mange gravidplagg. Kanskje et par tightser i mykt bommullsstoff og en genser eller to. Ellers kommer det til å gå en del i kjoler med stretch og cardigans tenker jeg.
 
Jeg har noen bukser fra hm, syns de er gode :) Har ikke tatt de i bruk enda da.
Jeg lurer på om noen her vet hvor man får kjøpt sånn "lapp" til å bruke på vanlige jeans? Sånn som man fester i knappehullet, men som gjør at man kan ha glidelåsen åpen. Jeg får igjen knappen fordi det er highwaist, men syns buksa klemmer veldig over nedre del av magen.
 
Jeg har noen bukser fra hm, syns de er gode :) Har ikke tatt de i bruk enda da.
Jeg lurer på om noen her vet hvor man får kjøpt sånn "lapp" til å bruke på vanlige jeans? Sånn som man fester i knappehullet, men som gjør at man kan ha glidelåsen åpen. Jeg får igjen knappen fordi det er highwaist, men syns buksa klemmer veldig over nedre del av magen.

Tror jollyroom har sånne.
 
Jeg har noen bukser fra hm, syns de er gode :) Har ikke tatt de i bruk enda da.
Jeg lurer på om noen her vet hvor man får kjøpt sånn "lapp" til å bruke på vanlige jeans? Sånn som man fester i knappehullet, men som gjør at man kan ha glidelåsen åpen. Jeg får igjen knappen fordi det er highwaist, men syns buksa klemmer veldig over nedre del av magen.

https://www.jollyroom.no/mamma/grav...vidbelter/carriwell-flexi-belt-oko-hvit-svart

jeg tenker å kjøpe denne typen :)
 
Anbefaler å ta en titt på Finn.no. jeg kjøpte 21!!! Plagg for 400kr. Alt var helt og pent og så nesten nytt ut. 12 bukser, gensere, bluser osv :)
 
Jeg også er veldig fornøyd med klær fra hm :) Har to bukser, to tights og masse strømpebukser kjøpt derfra. Så har jeg noen kjoler som funker både på gravidmage og vanlig mage, og kjøpt litt topper og singleter. Tenker å i utgangspunktet ikke kjøpe så mye nytt nå, bare bruke det fra sist gang. Men vi får se :angelic::p
 
Jeg har investert i to gravidbukser fra H&m, bestilt meg nå to gravid tightser og to maxi kjoler. Bruker mye skjørt nå eller de haremsbuksene fra Cubus.
Synes gensere og kjoler etc som er for gravide ikke er særlig fine... Så kjøper heller litt større "vanlige" klær...
Plusset med gravidklær er jo at de ofte er ammevennlige også.. men men. Et problem av gangen
 
Jeg har mye tunikaer og maxikjoler jeg kan bruke, men merker bukser er allerede et problem. Må skaffe meg noen gravidbukser og tights
 
Brukte buksene fra hm sist, og må nok investere i noen sånne igjen. Mye treningstights og joggebukser for tiden..
 
Sist brukte jeg helst kjoler fra Zalando og gravid strømpebukse. Følte det var mest behagelig uten noe som strammet :happy: på sommeren var det store singletter og kne haremsbukser fra Cubus.
 
Kjoler! Og strømpebukser da :) synes egentlig alt av bukser er ubehagelige nå...
 
Zalando har mye fint. Eller man kan kjøpe fine pakker på Finn til en brøkdel av prisen.

Jeg likte veldig godt mammabuksene fra HM da jeg var gravid sist. Ellers synes jeg det er fint å kjøpe kombinerte amme/gravidklær. Endte opp med å amme veldig mye lenger enn jeg gikk gravid, så praktiske ammeplagg var gull verdt :).
 
Jeg likte også godt gravidbuksene til HM i forrige svangerskap. Har de fortsatt, men har kjøpt en ny en, siden de to gamle er litt akkurat for passe. Ellers fungerte det fint å bruke vanlige overdeler for min del. Har noen gravidtopper fra forrige gang, men kommer neppe til å kjøpe noe mer denne gangen før det eventuelt blir nødvendig :)
 
Jeg har noen bukser fra hm, syns de er gode :) Har ikke tatt de i bruk enda da.
Jeg lurer på om noen her vet hvor man får kjøpt sånn "lapp" til å bruke på vanlige jeans? Sånn som man fester i knappehullet, men som gjør at man kan ha glidelåsen åpen. Jeg får igjen knappen fordi det er highwaist, men syns buksa klemmer veldig over nedre del av magen.

Jeg tenkte å sy noen, men nå bruker jeg bare tights fra hm.
 
Back
Topp