Gravidklær

Håper å få tak i en der selv, men må ha ganske stor str... ingen logikk i det. Har du kjøpt andre steder du har vært fornøyd med?
Mener de jeg kjøpte var fra Boob, mest typen som er stretchy uten spiler.

Jeg har bestilt en kjole fra HM som jeg skal bruke i begravelsen til mormor som trolig ikke er så lenge til :(

Jeg har bestilt en kjole fra HM som jeg skal bruke i begravelsen til mormor som trolig ikke er så lenge til :(

Så trist, føler med deg❤️
Min mormor var også innlagt før jul, og ble innlagt igjen natt til 1 juledag. Væske og betennelse i hjerteposen også tror de at de har funnet «noe» på lungene. Skal ta CT av hele kroppen.

Så trist, føler med deg❤️
Min mormor var også innlagt før jul, og ble innlagt igjen natt til 1 juledag. Væske og betennelse i hjerteposen også tror de at de har funnet «noe» på lungene. Skal ta CT av hele kroppen.
Mormor er ikke kontaktbar lengre. Vi venter bare på at hun sovner. Hun er gammel og virkelig levd livet, men det er trist allikevel.
Lykke til og god bedring til din mormor :Heartpink

Mormor er ikke kontaktbar lengre. Vi venter bare på at hun sovner. Hun er gammel og virkelig levd livet, men det er trist allikevel.
Lykke til og god bedring til din mormor :Heartpink

Ja, det er alltid trist, uansett. Gode tanker til dere❤️

Mener de jeg kjøpte var fra Boob, mest typen som er stretchy uten spiler.
Hadde det sist fra annet merke og jeg tror ikke det gir meg nok støtte. Håper å finne en på Change eller Undertøysmagasinet eller hva det heter.

Er det noe fasit på hvor mye brystene vokser eller? Her har jeg allerede vokst ut av de fleste bh'ene og må nok ha større. Men tenkte om jeg kjøper ammebh kan jeg jo bruke den etter svangerskapet. Men puppene vokser kanskje ganske mye mer i slutten av svangerskap og etter fødsel? Husker liksom ikke helt fra forrige gang :oops: holder det å gå opp en str tro..?:joyful:

Jeg tok en sjanse og kjøpte bh-er i en str. større i både cup og str. (altså f.eks. fra 75b til 80c) sist. Mulig jeg hadde flaks, men de passet perfekt :).

Hadde det sist fra annet merke og jeg tror ikke det gir meg nok støtte. Håper å finne en på Change eller Undertøysmagasinet eller hva det heter.

håper det blir suksess. Jeg hadde noen andre etterhvert også, men klarer ikke huske hvordan de var, vedvarende ammetåke tydeligvis :hilarious:
Syns også de uten spiler var litt slappe å farte ute med, men i sofan og på natt var de bra :D

Er så dumt at hm butikkene ikke selger klær fysisk i butikk lengere.... så man har ingen mulighet til å prøve :(

De har mammaklær i butikk på de butikkene jeg har i nærheten, prøvde klær på den ene sist torsdag.:)

Dere som har veldig ømme pupper, hvilken bh bruker dere? De bhene jeg har faller puppene straks ut av.. Trodde ikke at puppene skulle vokse så mye i begynnelsen av svangerskapet Sist så vokste ikke puppene før de 2-3 siste ukene før fødsel, og da gikk jeg rett over på ammebh. Men føler ikke at ammebhene gir noe støtte, og det trenger jeg for at puppene ikke skal være vonde bare noe kommer litt borti

Jeg kjøpte en pierre robert sports bh. Kan virkelig ikke huske at puppene mine eksploderte slik sist gang. Ihvertfall ikke så tidlig :nailbiting:

For dere som trenger større størrelser i amme-bh er det et merke som heter Anita som har godt utvalg. Blir fort mye HM-gravidklær her, de har en liten avdeling i den lokale butikken.

Er det noe fasit på hvor mye brystene vokser eller? Her har jeg allerede vokst ut av de fleste bh'ene og må nok ha større. Men tenkte om jeg kjøper ammebh kan jeg jo bruke den etter svangerskapet. Men puppene vokser kanskje ganske mye mer i slutten av svangerskap og etter fødsel? Husker liksom ikke helt fra forrige gang :oops: holder det å gå opp en str tro..?:joyful:

Sist svangerskap gikk jeg fra str 80D til 75G etter fødsel. Nå har jeg gått fra 80E til 80F allerede. Er litt nervøs for at de skal vokse mer enn sist, da vi ikke har butikker her med så store størrelser. Må nok handle på nett.

Back
Topp