Mener de jeg kjøpte var fra Boob, mest typen som er stretchy uten spiler.Håper å få tak i en der selv, men må ha ganske stor str... ingen logikk i det. Har du kjøpt andre steder du har vært fornøyd med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener de jeg kjøpte var fra Boob, mest typen som er stretchy uten spiler.Håper å få tak i en der selv, men må ha ganske stor str... ingen logikk i det. Har du kjøpt andre steder du har vært fornøyd med?
Jeg har bestilt en kjole fra HM som jeg skal bruke i begravelsen til mormor som trolig ikke er så lenge til
Mormor er ikke kontaktbar lengre. Vi venter bare på at hun sovner. Hun er gammel og virkelig levd livet, men det er trist allikevel.Så trist, føler med deg
Min mormor var også innlagt før jul, og ble innlagt igjen natt til 1 juledag. Væske og betennelse i hjerteposen også tror de at de har funnet «noe» på lungene. Skal ta CT av hele kroppen.
Mormor er ikke kontaktbar lengre. Vi venter bare på at hun sovner. Hun er gammel og virkelig levd livet, men det er trist allikevel.
Lykke til og god bedring til din mormor
Hadde det sist fra annet merke og jeg tror ikke det gir meg nok støtte. Håper å finne en på Change eller Undertøysmagasinet eller hva det heter.Mener de jeg kjøpte var fra Boob, mest typen som er stretchy uten spiler.
Er det noe fasit på hvor mye brystene vokser eller? Her har jeg allerede vokst ut av de fleste bh'ene og må nok ha større. Men tenkte om jeg kjøper ammebh kan jeg jo bruke den etter svangerskapet. Men puppene vokser kanskje ganske mye mer i slutten av svangerskap og etter fødsel? Husker liksom ikke helt fra forrige gang holder det å gå opp en str tro..?
Hadde det sist fra annet merke og jeg tror ikke det gir meg nok støtte. Håper å finne en på Change eller Undertøysmagasinet eller hva det heter.
Er så dumt at hm butikkene ikke selger klær fysisk i butikk lengere.... så man har ingen mulighet til å prøve
Her jeg bor har dem også, den er ikke så veldig stor lengre men litt utvalg var det.her har de egen mammaklær avd.
Er så dumt at hm butikkene ikke selger klær fysisk i butikk lengere.... så man har ingen mulighet til å prøve
Her nordpå har dem ikke det :/ ingen av butikkene i tromsø har mamma klærDe har mammaklær i butikk på de butikkene jeg har i nærheten, prøvde klær på den ene sist torsdag.
Er det noe fasit på hvor mye brystene vokser eller? Her har jeg allerede vokst ut av de fleste bh'ene og må nok ha større. Men tenkte om jeg kjøper ammebh kan jeg jo bruke den etter svangerskapet. Men puppene vokser kanskje ganske mye mer i slutten av svangerskap og etter fødsel? Husker liksom ikke helt fra forrige gang holder det å gå opp en str tro..?