Gravidklær

isks90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hvilke butikker selger klær til gravide? Er det flere enn HM som selger som ikke er kjempedyre?

Hvor tenker du å kjøpe?

Lurer jeg også på... :rolleyes:
Dongeribuksene begynner å bli trange allerede (begynner å bli oppblåst), så snart ender jeg opp i joggebukse hver dag :p

Zalando og jollyroom har f.eks. Må velge «andre størrelser» eller noe på Zalando, der kan man velge mammaklær.

jeg brukte mest vanlige kjoler med høyt liv og store strømpis eller gravidtights.

Lurer jeg også på... :rolleyes:
Dongeribuksene begynner å bli trange allerede (begynner å bli oppblåst), så snart ender jeg opp i joggebukse hver dag :p
Samme her..! Såå oppblåst.. bildet er fra i dag tidlig..

Vedlegg

• D3B1011C-C664-40E9-8C08-15F699D89FEA.jpeg
    D3B1011C-C664-40E9-8C08-15F699D89FEA.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 62
Ellos har også div gravidmerker.

jeg kjøpte også direkte fra Boob, innimellom gode tilbud. Gode klær, mye brukt til amming.

Er det noe fasit på hvor mye brystene vokser eller? Her har jeg allerede vokst ut av de fleste bh'ene og må nok ha større. Men tenkte om jeg kjøper ammebh kan jeg jo bruke den etter svangerskapet. Men puppene vokser kanskje ganske mye mer i slutten av svangerskap og etter fødsel? Husker liksom ikke helt fra forrige gang :oops: holder det å gå opp en str tro..?:joyful:

Er det noe fasit på hvor mye brystene vokser eller? Her har jeg allerede vokst ut av de fleste bh'ene og må nok ha større. Men tenkte om jeg kjøper ammebh kan jeg jo bruke den etter svangerskapet. Men puppene vokser kanskje ganske mye mer i slutten av svangerskap og etter fødsel? Husker liksom ikke helt fra forrige gang :oops: holder det å gå opp en str tro..?:joyful:
Det er en av få ting som aldri har forandret seg hos meg :hilarious:

Hos meg ble de sprengte meloner når melka kom, og en god stund ut i amminga. I graviditeten gikk jeg opp en str ca. Kan jo kjøpe elastiske amme-BH, større sjanse for at de passer kanskje?

Hm hadde mye salg nå, på nett:happy: jeg kjøpte litt der

Mamalicious, h&m, zara osv har gravidklær nå :) men kjøper stort sett vanlige kjoler med stretch og ellers gravidstrømpebukser på Lindex da jeg synes de er de beste!

Var innom Change med ei venninne da hun var gravid. De nekta å selge henne amme-BH før 1-2 uker etter fødsel :bored: begrunnelsen var at brystene forandrer seg når melkeproduksjonen kommer i gang for fullt.

Var innom Change med ei venninne da hun var gravid. De nekta å selge henne amme-BH før 1-2 uker etter fødsel :bored: begrunnelsen var at brystene forandrer seg når melkeproduksjonen kommer i gang for fullt.
Haha, seriøst? Jaja.

Jeg fikk ikke tak i amme-BH på change, for de lager ikke det i de store størrelsene. Vanlige BH kjøper jeg der. Logikken..?

Haha, seriøst? Jaja.

Jeg fikk ikke tak i amme-BH på change, for de lager ikke det i de store størrelsene. Vanlige BH kjøper jeg der. Logikken..?
Håper å få tak i en der selv, men må ha ganske stor str... ingen logikk i det. Har du kjøpt andre steder du har vært fornøyd med?

Litt rart å nekte det, det ville jo bare gitt dem flere salg :p En ekstremt dårlig selger! Men, det er jo riktig, for puppene endrer seg nok og man må uansett kjøpe nye etter fødsel..

Med gutta kunne jeg se dem vokse, jeg har store fra før og dem ble enorme frem til uke 12. Er jo veldig forskjellig, men ser ofte at når man venter gutter kan dem vokse mere enn med jenter i magen. Kjøp noen billigere bh nå iog g bytt dem heller ut underveis.

Jeg synes graviditesbukser er ubehagelige og ha på seg, sikker siden jeg er litt større. Jeg har vel brukt lite mammaklær men funnet klær som passer fint når man er gravid, noe jeg vil gjøre denne gangen også. Hm har mye utvalg der synes jeg ihvertfall.

Back
Topp