Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her..! Såå oppblåst.. bildet er fra i dag tidlig..Lurer jeg også på...
Dongeribuksene begynner å bli trange allerede (begynner å bli oppblåst), så snart ender jeg opp i joggebukse hver dag
OI!! Jeg skal altså ikke klage enda ser jegSamme her..! Såå oppblåst.. bildet er fra i dag tidlig..
Det er en av få ting som aldri har forandret seg hos megEr det noe fasit på hvor mye brystene vokser eller? Her har jeg allerede vokst ut av de fleste bh'ene og må nok ha større. Men tenkte om jeg kjøper ammebh kan jeg jo bruke den etter svangerskapet. Men puppene vokser kanskje ganske mye mer i slutten av svangerskap og etter fødsel? Husker liksom ikke helt fra forrige gang holder det å gå opp en str tro..?
Er det noe fasit på hvor mye brystene vokser eller? Her har jeg allerede vokst ut av de fleste bh'ene og må nok ha større. Men tenkte om jeg kjøper ammebh kan jeg jo bruke den etter svangerskapet. Men puppene vokser kanskje ganske mye mer i slutten av svangerskap og etter fødsel? Husker liksom ikke helt fra forrige gang holder det å gå opp en str tro..?
Var innom Change med ei venninne da hun var gravid. De nekta å selge henne amme-BH før 1-2 uker etter fødsel begrunnelsen var at brystene forandrer seg når melkeproduksjonen kommer i gang for fullt.Er det noe fasit på hvor mye brystene vokser eller? Her har jeg allerede vokst ut av de fleste bh'ene og må nok ha større. Men tenkte om jeg kjøper ammebh kan jeg jo bruke den etter svangerskapet. Men puppene vokser kanskje ganske mye mer i slutten av svangerskap og etter fødsel? Husker liksom ikke helt fra forrige gang holder det å gå opp en str tro..?
Haha, seriøst? Jaja.Var innom Change med ei venninne da hun var gravid. De nekta å selge henne amme-BH før 1-2 uker etter fødsel begrunnelsen var at brystene forandrer seg når melkeproduksjonen kommer i gang for fullt.
Håper å få tak i en der selv, men må ha ganske stor str... ingen logikk i det. Har du kjøpt andre steder du har vært fornøyd med?Haha, seriøst? Jaja.
Jeg fikk ikke tak i amme-BH på change, for de lager ikke det i de store størrelsene. Vanlige BH kjøper jeg der. Logikken..?
Var innom Change med ei venninne da hun var gravid. De nekta å selge henne amme-BH før 1-2 uker etter fødsel begrunnelsen var at brystene forandrer seg når melkeproduksjonen kommer i gang for fullt.
Med gutta kunne jeg se dem vokse, jeg har store fra før og dem ble enorme frem til uke 12. Er jo veldig forskjellig, men ser ofte at når man venter gutter kan dem vokse mere enn med jenter i magen. Kjøp noen billigere bh nå iog g bytt dem heller ut underveis.Er det noe fasit på hvor mye brystene vokser eller? Her har jeg allerede vokst ut av de fleste bh'ene og må nok ha større. Men tenkte om jeg kjøper ammebh kan jeg jo bruke den etter svangerskapet. Men puppene vokser kanskje ganske mye mer i slutten av svangerskap og etter fødsel? Husker liksom ikke helt fra forrige gang holder det å gå opp en str tro..?