Gravidklær

Hvem andre enn HM selger gravidklær? Har kikket litt rundt uten å finne noe særlig

Hvem andre enn HM selger gravidklær? Har kikket litt rundt uten å finne noe særlig
Zalando og boost.com har en del tror jeg. Mamalicious er et merke fra de samme som har Vero Moda, de har en del fint.

Har kjøpt noen bukser på Finn.no Sist arvet jeg masse tøy etter ei venninne. Men siden jeg var ferdig (trodde jeg) har jeg kvittet meg med det. Kjøper nok også noen kjoler/skjørt/capri bukser. Men prøver finne mest mulig på Finn.no :)

Kjøpte mine første gravidbukser på HM i dag. Er vel egentlig alt for tidlig, men mine vanlige bukser passer ikke lenger (spiser konstant for å prøve å gjøre kvalmen levelig) og jeg er så lei av å gå i tights og joggebukser. Storfornøyd med kjøpet! Tror det må være de mest behagelige buksene jeg noen gang har hatt på meg. Tror det blir hardt å skulle gå tilbake til vanlige jeans etter graviditeten. Jeg blir vel hu dama som går rundt i gravidbukser for alltid :hilarious:

Jeg skal forresten gifte meg i sommer så hvis noen har noen tips om hvor jeg kan få tak i kjole med plass til mage så si gjerne ifra. Det blir et veldig enkelt bryllup så vil ikke ha noen typisk brudekjole, men vil jo gjerne se litt fin ut likevel.

Ble ny tights på meg iallefall, har tre stk som går på rundgang nå[emoji23]Gleder meg til magen blir litt mer framtredende og man ikke bare ser tykk ut. Da har jeg en plan om å gå i kjole[emoji38][emoji106]

Kjøpte mine første gravidbukser på HM i dag. Er vel egentlig alt for tidlig, men mine vanlige bukser passer ikke lenger (spiser konstant for å prøve å gjøre kvalmen levelig) og jeg er så lei av å gå i tights og joggebukser. Storfornøyd med kjøpet! Tror det må være de mest behagelige buksene jeg noen gang har hatt på meg. Tror det blir hardt å skulle gå tilbake til vanlige jeans etter graviditeten. Jeg blir vel hu dama som går rundt i gravidbukser for alltid :hilarious:

Jeg skal forresten gifte meg i sommer så hvis noen har noen tips om hvor jeg kan få tak i kjole med plass til mage så si gjerne ifra. Det blir et veldig enkelt bryllup så vil ikke ha noen typisk brudekjole, men vil jo gjerne se litt fin ut likevel.

Sjekk Zalando, de har mange fine gravidkjoler! :-) Gratulerer med bryllupsplanene! :-)

Har bestilt første gravidbukse på hm sin nettside, er veldig spent. Det er en modell som ikke har kjempe høyt liv. De hadde ingen slike på den lokale hm butikken. Har også bestilt noen joggebukser. Sist gikk jeg masse i kjoler, men går ikke denne gangen siden jeg jobber i barnehage. Har også kjøpt noen gravidtopper på salg for en stund siden.

Måtte innom hm i dag og kjøpe den kosebuksa jeg har sikla etter i flere uker nå[emoji85] er så oppblåst på kveldene at det var dritdigg å få på seg denne[emoji1362]

Måtte innom hm i dag og kjøpe den kosebuksa jeg har sikla etter i flere uker nå[emoji85] er så oppblåst på kveldene at det var dritdigg å få på seg denne[emoji1362]

Har du bilde? Jeg trenger også en kosebukse siden joggebuksene mine nå er trange rundt magen.

Jeg kjøpte endel av venninna mi på fredag. Må si jeg synes det er fantastisk deilig å gå i mamma bukse!

Dere som handler på HM, har dere tips til noen bukser med mye stretch som passer oss "kortvokste"? :cat: Er 160 cm, men er litt rund i kroppen (ca en L i klær), og buksene fra HM bruker å bli så sabla lange i beina på meg. Kan ikke huske at jeg så noen med ankellengde i mammabuksene sist jeg sjekket.. Har ingen butikk i nærheten, så må bestille på nett, og ønsker å unngå mye feilbestillinger og returer.

Jeg jobber i klesbutikk for herrer og må kle meg pent hver dag, men de siste ukene har jeg resirkulert typ 3-4 outfits i form av én poptrash bukse vs 2-3 topper og 1 kjole. Alt annet er ubehagelig, avslørende eller bare får meg til å føle meg mindre vel :bag: Er bare i uke 10+6, så er vel en god del vann i kroppen (og noe bixit kjeks :smiley-angelic006)

Dere som handler på HM, har dere tips til noen bukser med mye stretch som passer oss "kortvokste"? :cat: Er 160 cm, men er litt rund i kroppen (ca en L i klær), og buksene fra HM bruker å bli så sabla lange i beina på meg. Kan ikke huske at jeg så noen med ankellengde i mammabuksene sist jeg sjekket.. Har ingen butikk i nærheten, så må bestille på nett, og ønsker å unngå mye feilbestillinger og returer.

Jeg jobber i klesbutikk for herrer og må kle meg pent hver dag, men de siste ukene har jeg resirkulert typ 3-4 outfits i form av én poptrash bukse vs 2-3 topper og 1 kjole. Alt annet er ubehagelig, avslørende eller bare får meg til å føle meg mindre vel :bag: Er bare i uke 10+6, så er vel en god del vann i kroppen (og noe bixit kjeks :smiley-angelic006)

Hei! Ser de har fått in ankel lange mammabukser på hm sin nettside. Det blir kanskje mer å finne nå som sommeren nærmer seg. Hvis du er club-medlem er både frakt og retur gratis, mener også de har gjort det lettere å returnere i butikk også. Det er uansett kjedelig å måtte sende tilbake.

Hadde også sjekket ut Zalando og asos.com. Sistnevnte har noen mammaklær i petite.

Syns hm hadde mange fine bukser nå, har lyst til å kjøpe en av de svarte «finbuksene» de har. Verdt å sjekke ut[emoji2][emoji1360]
Ja det var mye flott der:D tror det blir endel der ifra dette svangerskapet også siden jeg var så dom å selge alt bortsett fra en bukse for bare noen mnd siden :)

Back
Topp