Gravidklær

Iris79

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Kommer du til å kjøpe deg mammabukser eller andre gravidklær?
Jeg har planer om å kjøpe nye tightser i morgen, da dongeri absolutt ikke går å ha på seg[emoji38][emoji23]
Hvilke butikker har gravidklær? har du noen gode tips?

Tights fra H&m foreløpig her :) Blir sikkert noe mer etterhvert, men tenker å holde det billig.

Jeg tenker å kjøpe det meste brukt. De blir jo ikke brukt så alt for lenge, så blir vel ikke slitt ut. Blir dyrt å kjøpe masse nye klær til meg selv som «bare» brukes 0,5-1år syns jeg[emoji85]
Er så oppblåst for tiden at tiden for gravidklær er vel egentlig kommet[emoji28]

Jeg var innom H&M for å se på utvalget, og de har ganske mye! Jeg falt helt for en kosebukse som var helt sinnsykt myk og god[emoji7]

Klarer fremdeles gå i jeans, men merker det presser da jeg setter meg ned, så må opp med knappene da hahah.... syns nesten joggebuksene mine er stramme over magen også... så vurderer tights..

Jeg tenker å kjøpe det meste brukt. De blir jo ikke brukt så alt for lenge, så blir vel ikke slitt ut. Blir dyrt å kjøpe masse nye klær til meg selv som «bare» brukes 0,5-1år syns jeg[emoji85]
Er så oppblåst for tiden at tiden for gravidklær er vel egentlig kommet[emoji28]

Jeg var innom H&M for å se på utvalget, og de har ganske mye! Jeg falt helt for en kosebukse som var helt sinnsykt myk og god[emoji7]

Jeg tror jeg vet hvilken kosebukse du mener. Mener de har den i gråmelert og svart. Den er myk ut av en annen verden. Mykere enn fleece omtrent :love7

Jeg kommer til å kjøpe litt sommerklær, sist gikk jeg jo gravid på vinteren så det meste er varme klær.

Jeg skal møte ei venninne idag, og har da hatt på meg dongeri og jeg kommer til å dø[emoji23][emoji23][emoji23]enda jeg tok den med mest stretch og høythøyt liv[emoji23] Så må absolutt kjøpe meg nye bukser snart, eller evt bare gå i kjole/tunika og tights[emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg har allerede kjøpt litt gravidklær. Buksene mine var for trange for noen uker siden, men mammabuksene fra h&m er supre og ser ut som vanlige bukser. :-)

Jeg har kjøpt to mammajeans fra H&M som jeg er veldig fornøyd med :) Ellers har jeg en del fra de forrige svangerskapene..
Må nok allikevel kjøpe noe, for jeg gikk høygravid på sommeren med de to andre, denne gangen blir det jo høst, Da trenger man litt ulike plagg :)
H&M er best, synes jeg!

Det eneste jeg vet er at jeg skal føle meg fin i svangerskapet. Før har jeg kjøpt billig og praktisk fordi det kun er for en periode, men uff så fæl jeg følte meg. Viktig å føle seg vel :)

Samme her! Kjøpte ei bukse sist...ellers bodde jeg i joggebukse str telt... Denne gangen skal jeg ha fine bukser i hvert fall så lenge det er mulig :facepalm::p

Må kjøpe noe sommerlig. Har litt fra sist, men det er jo feil sesong. Jeg orker ikke ha noe som strammer på magen og da utgår strømpebuksene jeg har på til vanlig :/

Har kjøpt to bukser fra HM. Er ganske godt i stand fra før og orker ikke at buksene strammer. Det strammer på et annet sted enn det vanligvis ville gjort om buksa bare var litt trang.

Har kjøpt ei mammabukser, og nyter den. Den er fremdeles veldig stor øverst på magen, men strammer ingen steder :love7 kjenner det er veldig viktig nå. :laughing002 blir nok ei bukse til, og noen tightser. Skulle også arve litt finere mammabukser, så da har jeg til flere anledninger. Litt usikker på gensere og overdeler enda, kommer an på hvor stor jeg blir denne gangen. :laughing021 sist var jeg hjemmeværende og i dårlig form, så gikk I mye av samboerens hettegensere når jeg skulle ut av huset. :laughing002

Jeg har bestilt litt mammaklær. Venter på pakke[emoji108][emoji1] Gleder meg til å få gravidtights på som ikke strammer over magen!

Jeg har bestilt litt mammaklær. Venter på pakke[emoji108][emoji1] Gleder meg til å få gravidtights på som ikke strammer over magen!

Ja, kjempeviktig at det ikke strammer på magen. Selv joggebuksene mine strammer så mye nå at jeg gjerne må brette dem ned når ingen ser meg. Vanlige jeans har jeg ikke kunnet bruke på flere uker.

Ja, kjempeviktig at det ikke strammer på magen. Selv joggebuksene mine strammer så mye nå at jeg gjerne må brette dem ned når ingen ser meg. Vanlige jeans har jeg ikke kunnet bruke på flere uker.
Ja, kjenner godt selv nå at vanlige tights strammer for mye. Bruker str xs/s til vanlig, Men nå blir det for trangt og strammer ubehagelig på en måte[emoji28] Haha, er det vettu, må lissom skjule det litt ei lita stund til. Jeg må ennå vente 4 uker til vi annonserer det[emoji54] Hvor langt er du på vei?

Jeg er 9+5, så måtte begynne tidlig med mammabukser. Er også slank til vanlig, men nå føler jeg meg ganske tjukk. :-) Er jo en liten gravidkul når jeg har tettsittende klær, men siden jeg prøver å skjule det i store gensere, ser jeg bare tjukk ut - og tjukk på en rar måte siden jeg bare er tjukk over magen. :-) Må skjule det en del uker til jeg også. :-)

Back
Topp