Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker å kjøpe det meste brukt. De blir jo ikke brukt så alt for lenge, så blir vel ikke slitt ut. Blir dyrt å kjøpe masse nye klær til meg selv som «bare» brukes 0,5-1år syns jeg[emoji85]
Er så oppblåst for tiden at tiden for gravidklær er vel egentlig kommet[emoji28]
Jeg var innom H&M for å se på utvalget, og de har ganske mye! Jeg falt helt for en kosebukse som var helt sinnsykt myk og god[emoji7]

Det eneste jeg vet er at jeg skal føle meg fin i svangerskapet. Før har jeg kjøpt billig og praktisk fordi det kun er for en periode, men uff så fæl jeg følte meg. Viktig å føle seg vel![]()

kjenner det er veldig viktig nå.
blir nok ei bukse til, og noen tightser. Skulle også arve litt finere mammabukser, så da har jeg til flere anledninger. Litt usikker på gensere og overdeler enda, kommer an på hvor stor jeg blir denne gangen.
sist var jeg hjemmeværende og i dårlig form, så gikk I mye av samboerens hettegensere når jeg skulle ut av huset. 
Jeg har bestilt litt mammaklær. Venter på pakke[emoji108][emoji1] Gleder meg til å få gravidtights på som ikke strammer over magen!
Ja, kjenner godt selv nå at vanlige tights strammer for mye. Bruker str xs/s til vanlig, Men nå blir det for trangt og strammer ubehagelig på en måte[emoji28] Haha, er det vettu, må lissom skjule det litt ei lita stund til. Jeg må ennå vente 4 uker til vi annonserer det[emoji54] Hvor langt er du på vei?Ja, kjempeviktig at det ikke strammer på magen. Selv joggebuksene mine strammer så mye nå at jeg gjerne må brette dem ned når ingen ser meg. Vanlige jeans har jeg ikke kunnet bruke på flere uker.