Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sjekket ebay?...finnes de? neida [emoji14]
Jeg har så langt kun et par jeans fra HM, de er helt greie. Har snoka litt på Zalando og funnet mye jeg har lyst på, der er det samlet et ganske så godt utvalg på ett sted
Men drømmer om strømpebukser i bomull og/eller ull i andre farger enn svart, så skrik ut om noen vet hvor man kan få tak i det. Jeg hater syntetiske strømpebukser som pesten, men det er det jo et ufattelig stort utvalg av. Kan ikke fatte at gravide ønsker å gå rundt i det med mindre man må gå i pentøy *grøss*
Sjekket ebay?
Sjekket ebay?

Æsj, nesten alle bukser i min størrelse var utsolgt på H&M[emoji52]
Jeg har korte bein, så perfekt for meg. [emoji14] Men håper butikkene har bedre utvalg i størrelsen min enn nettet. Veldig dumt uansett at størrelser bare går på vidde, ikke lengde...jeg har ofte motsatt problem av deg, ting blir for langt i standard lengde.Kjedelig!! De fleste buksene på HM er for korte i beina til meg !! Litt kjedelig med ankelkort i vinter liksom :/
Satser på at vanlige kjoler som er litt stretchy funker, jeg. Kjedelig å måtte kjøpe finklær som blir lite brukt.Noen som har funnet noen fine kjoler, potensielle julekjoler?