Gravidklær

Lindanni

Forelsket i forumet
Noen som har tips om fine klær jeg kan kjøpe som ikke nødvendigvis er gravidklær? F.eks treningstights med høyt liv, litt lange gensere..?
 
Hvorfor ikke gravidklær? :) HM sine gravidbukser er jo så gode, og ser pene ut. Kjøpte noen fine gensre på Zalando som er litt lang og strikk i sidene til Når magen vokser, men har brukt de fint utenom graviditet og :) Så gikk det mye i only sine singleter og cardigan
 
Vet om flere som omtrent kun brukte tights fra hm en størrelse større enn normalt og oversized topper gjennom svangerskapene [emoji4]
 
Elsket gravidbuksene fra H&M [emoji7]
 
Hvorfor ikke gravidklær? :) HM sine gravidbukser er jo så gode, og ser pene ut. Kjøpte noen fine gensre på Zalando som er litt lang og strikk i sidene til Når magen vokser, men har brukt de fint utenom graviditet og :) Så gikk det mye i only sine singleter og cardigan
Si det.. mest for å kunne bruke det etterpå også [emoji1]
Legg gjerne ved link om det er noen klær dere var spesielt fornøyd med
Skal sjekke ut hm. Og blir nok en Rönisch-bukse på meg [emoji7]
 
Si det.. mest for å kunne bruke det etterpå også [emoji1]
Legg gjerne ved link om det er noen klær dere var spesielt fornøyd med
Skal sjekke ut hm. Og blir nok en Rönisch-bukse på meg [emoji7]
Gravidbuksene frå hm kan eg meste garantera at du flyttar inn i etter graviditeten og xsmile9
 
Favoritten min om dagen er en knelang kjole med lange ermer og knyting i midjen. Strammer ikke noe sted, men ikke slaskete. Er fra 2nd female tror jeg. Kan sikkert brukes til vinteren med ullstrømpebukse under og støvletter [emoji5]
 
Gravidebuksene fra HM brukte jeg nok en god stund etter fødsel sist [emoji38][emoji1305]
Ellers kan de også ha noen fine gravideklær på ASOS.
 
Har sett mange fine gravideklær på wish, men har ikke bestilt noe enda, så kan ikke si noe om kvaliteten. Men tror jeg kommer til å kjøpe litt derfra, så blir klærne litt annerledes enn utvalget på hm (som jeg liker godt, syns bare det er litt lite) [emoji4]
 
Har sett mange fine gravideklær på wish, men har ikke bestilt noe enda, så kan ikke si noe om kvaliteten. Men tror jeg kommer til å kjøpe litt derfra, så blir klærne litt annerledes enn utvalget på hm (som jeg liker godt, syns bare det er litt lite) [emoji4]
Har blitt glad i wish jeg og, men ikke bestilt noe til meg enda, men mye fint i mammatopper da [emoji1] blir å bestille etterhvert [emoji4]
 
Back
Topp