frøkenvimsen
Andre møte med forumet
Jeg får ikke lenger på meg buksene mine uten at det strammer og er ubehagelig. Får helt fnatt av alt som strammer, har dere noe linker til pent og behagelig gravittøy ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har du prøvd skjørt? Dra de litt lenger opp en vanlig så er det faktisk veldig behageligTakk! Skal sjekke det ut.
Har mest lyst til å bare gjemme meg i kjærestens joggebukser resten av svangerskapet, men han har bedt meg om å ta meg litt bedre ut![]()
Anbefaler dungeribuksene fra hm. Ser ikke at det er gravidbukse om du har en singlett som går litt nedover magenJeg får ikke lenger på meg buksene mine uten at det strammer og er ubehagelig. Får helt fnatt av alt som strammer, har dere noe linker til pent og behagelig gravittøy ?
Jeg kjøpte samme størrelse som jeg ellers bruker. Så om du bruker medium, ble du kjøpe medium i gravidbukse ogsåSkulle vel begynt med gravidbukser jeg og. Om man bruker feks medium til vanlig, skal man da ha medium eller large i gravidbukse?![]()
Skulle vel begynt med gravidbukser jeg og. Om man bruker feks medium til vanlig, skal man da ha medium eller large i gravidbukse?![]()
OkeiMed mindre du har lagt veldig på deg ellers i kroppen skal du kunne holde deg til din vanlige størrelse.![]()
Har kjøpt 2 stk på HM, der den ene har utvidet seg veldig mens den andre litt.. de var veldig trange da jeg kjøpte de, men nå får jeg sæggeræv av deMin erfaring fra forrige svangerskap (drøye 2 år siden) var at hm-buksene utvidet seg veldig. Endte opp med at jeg måtte kjøpe dobbelt opp fordi den buksen som passet best i prøverommet endte opp med å bli for stor etter et par gangers bruk... Håper kvaliteten er bedre nå!
PS! Hadde ikke det problemet med eldstemann.