Gravidklær !

frøkenvimsen

Andre møte med forumet
Jeg får ikke lenger på meg buksene mine uten at det strammer og er ubehagelig. Får helt fnatt av alt som strammer, har dere noe linker til pent og behagelig gravittøy ?

Takk! Skal sjekke det ut.
Har mest lyst til å bare gjemme meg i kjærestens joggebukser resten av svangerskapet, men han har bedt meg om å ta meg litt bedre ut :confused005

Takk! Skal sjekke det ut.
Har mest lyst til å bare gjemme meg i kjærestens joggebukser resten av svangerskapet, men han har bedt meg om å ta meg litt bedre ut :confused005
Har du prøvd skjørt? Dra de litt lenger opp en vanlig så er det faktisk veldig behagelig :) Eneste jeg har kjøpt er en pysj fra Asos, men jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på den!

Jeg får ikke lenger på meg buksene mine uten at det strammer og er ubehagelig. Får helt fnatt av alt som strammer, har dere noe linker til pent og behagelig gravittøy ?
Anbefaler dungeribuksene fra hm. Ser ikke at det er gravidbukse om du har en singlett som går litt nedover magen :) superbehagelige syns jeg.

Jeg måtte krype til korset og kjøpe meg gravidbukser etter å ha gått rundt med bukseknappen åpen en hel dag.. Hehe :) kjøpte meg to kjempemyke og deilige bukser på HM. En er i jeanstoff og den andre i sort stoff. Har ikke kjøpt noen topper/trøyer, enn så lenge passer det jeg har fra før. Har bare en lang singlet under :)

Og: det er heeeelt sykt behagelig å gå med gravidbukser!

Gravidbukser og tights er kjøpt inn for flere uker siden :) ellers hadde jeg blitt rar :P til og med noen joggebukser har blitt ubehagelige :/

Skulle vel begynt med gravidbukser jeg og. Om man bruker feks medium til vanlig, skal man da ha medium eller large i gravidbukse? :p

Min erfaring fra forrige svangerskap (drøye 2 år siden) var at hm-buksene utvidet seg veldig. Endte opp med at jeg måtte kjøpe dobbelt opp fordi den buksen som passet best i prøverommet endte opp med å bli for stor etter et par gangers bruk... Håper kvaliteten er bedre nå!
PS! Hadde ikke det problemet med eldstemann.

Min erfaring fra forrige svangerskap (drøye 2 år siden) var at hm-buksene utvidet seg veldig. Endte opp med at jeg måtte kjøpe dobbelt opp fordi den buksen som passet best i prøverommet endte opp med å bli for stor etter et par gangers bruk... Håper kvaliteten er bedre nå!
PS! Hadde ikke det problemet med eldstemann.
Har kjøpt 2 stk på HM, der den ene har utvidet seg veldig mens den andre litt.. de var veldig trange da jeg kjøpte de, men nå får jeg sæggeræv av de :p føler de ramler av meg.. men er langt mere behagelig enn mine vanlige bukser som jeg ikke får igjen knappen på ;p

Går bare i gravidbuksrr, er såå behagelig :p kjøpt på hm, men hørt mye bra om Lindex sine bukse(må bestilles på nett)..

Jeg går stort sett bare i kjoler og skjørt for tiden :) Blir vell gravid-bukser på meg snart også!

har liksom ikke fått meg til å kjøpe gravidklær ennå, selv om magen definitivt har vokst og alle buksene mine strammer. har lagt bort alle jeans og bruker kjoler og shortser med strikk i livet som jeg bretter ned. får ta meg en tur på hm skjønner jeg :)

Jeg har gitt bort alle mine gravidbukser fra forrige svangerskap, vi var jo egentlig ferdige med barn vi :P.
Men nå begynner behovet å melde seg hos meg også, så jeg får vel ta meg en tur på HM å kjøpe noen nye. Var veldig fornøyd med de gamle jeg hadde (også fra HM) :)

Jeg har 4 bukser fra HM og er veldig fornøyd med 2 av dem, bittelitt mindre fornøyd med den 3. og den 4. skal liksom være litt kul med litt rare sømmer osv, men den er bare ubehagelig rundt knærne og den bare sklir ned hele tiden.. De fleste singletene og genserne mine begynner faktisk å bli for korte, så trenger noen nye ganske snart :p

Kjøpte to mamma bukser fra HM i går, de er helt fantastiske å ha på!!!:) ser bra ut på også:) så nå håper jeg det bare er magen som vokser, og ikke lår og rumpe,hehe.

Back
Topp