Gravidklær

Jeg fant ut i dag at det er ikke alle hm butikker som har gravidavdeling. Måtte kjøre videre til neste butikk for å sjekke. De hadde :) såååå deilig å få kjøpt et par bukser som passer.

Tenkt å bestille på happymums.no
Likte utvalget. Også vet jeg at det blir nok noen julebord og der hadde de fine kjoler :)

Fikk en pakke med litt klær i dag (H&M) og må bare i innrømme at å dra på seg et dongeriskjørt som er laget for å ikke stramme over magen, men legge seg pent under, var helt vidunderlig :D Og ellers har jeg funnet frem alle stretchskjørtene/kjolene jeg har liggende. Innimellom (samboeren kan si hva han vil) er det veldig kjekt med et kanskje litt for overfylt klesskap.. ;)

Kjøpte en svær skjorte på HM. Vanlig skjorte da. Kan vokse et par-tre månder i den og bruke den etterpå da jeg liker litt baggy klær :)

Siden jeg bare er i uke 10+3 tenker jeg at jeg skal dra å handle noen gravidbukser når jeg kommer i uke 12.

Har pakket vekk en del bukser siden jeg har lagt på meg en del over lårene og rumpa :smiley-ashamed008 også har jeg måtte byttet ut alle BH-ene mine.

Siden jeg bare er i uke 10+3 tenker jeg at jeg skal dra å handle noen gravidbukser når jeg kommer i uke 12.

Har pakket vekk en del bukser siden jeg har lagt på meg en del over lårene og rumpa :smiley-ashamed008 også har jeg måtte byttet ut alle BH-ene mine.
Det ble en ny hverdag for meg når jeg fikk kjøpt meg gravid bukser:) jeg tåler ikke at noe strammer over magen for tiden, så det at buksene ikke gjør det er en drøm. Jeg kjøpte 2 nye på hm. Så kjøpte jeg en pose med gravidklær brukt for nesten ingen ting via Facebook ;)

Back
Topp