Gravidklær

Dette lurer jeg også på:-)
Med nr.1 ble jeg ikke så stor så kunne bruke mine vanlige tightser, men regner jo med at jeg blir større denne gang.

H&m, veldig grei pris og gode bukser, ammetoppene er også veldig kjekke. Gadd ikke å kjøpe amme bh før fødselen med nr 2, brukte bare toppene :)

Jeg var spinkel i min sist graviditet, kjøpte bare en størrelse større på klær. Like greit jeg gjorde det egentlig siden jeg gikk opp en størrelse etter fødsel. Kjøpte kun mamma tigths. Håper det blir sånn denne gangen også.

Skal få gravidbukse på jobb etter ferien :p gleder meg. Har ikke fått til å lukke knappen på den vanlige buksa mi på 2-3 uker :p

Så tenker jeg at i år blir det vel hovedsaklig topper med stretch også får jeg pakke bort skjortene mine. Sprenger litt kneppinga over puppene. Så får jeg ønske meg ammeklær til jul. Usikker på kjøp av amme-bh når jeg er usikker på hvor store de kan bli.
Når slutter puppene å vokse?

I og med at buksene mine har begynt å bli veldig stramme var jeg og mamma å kjøpte masse kjoler, tights og en kjempefin gravidbukse og en gravid genser på Hennes, syntes det var kjempemye fint som også var behagelig å ha på seg der :)
Kommer nok til å gå i kjoler en del fremover, slippe de stramme buksene :) Jeg vil ikke si jeg har fått noen gravid-mage enda, bare veldig oppblåst, og puppene har vokst en del. Kommer ikke til å gidde å kjøpe noen nye bher før jeg må tenke på ammebh, lar de henge fritt og bruker sportsbh når det trengs :P

Skal få gravidbukse på jobb etter ferien :p gleder meg. Har ikke fått til å lukke knappen på den vanlige buksa mi på 2-3 uker :p

Så tenker jeg at i år blir det vel hovedsaklig topper med stretch også får jeg pakke bort skjortene mine. Sprenger litt kneppinga over puppene. Så får jeg ønske meg ammeklær til jul. Usikker på kjøp av amme-bh når jeg er usikker på hvor store de kan bli.
Et par uker etter fødselen ;-)

Jeg har litt fra forrige graviditet og nå har jeg arvet masse fra ei venninne. Var liten sist så brukte mye vanlige klær. Og fødte på sommeren så kunne jo bruke enkle sommerklær. Værre nå :P

Var i undertøysbutikk og kjøpte større bh en dag og hun i butikken mente at man ikke burde kjøpe ammebh før ca 1 mnd før fødsel for å være sikker på str.

Jeg bruker mye olabukse, avskyr joggebukser men tights går til nød. Har allerede (uke 11) gått til innkjøp av to gravidbukser på h&m i Sverige til 100,- stk. Ubrukte enda, men veldig behagelige når eg prøvde dem :)

Jeg må nok også snart kjøpe noen gravidbukser. Har nå gått med bukser i én str større enn normalt, men nå strammer disse over magen også!

Jeg bruker mye olabukse, avskyr joggebukser men tights går til nød. Har allerede (uke 11) gått til innkjøp av to gravidbukser på h&m i Sverige til 100,- stk. Ubrukte enda, men veldig behagelige når eg prøvde dem :)
Var de på tilbud der eller er der billigere på hm i sverige?:)

Jeg går for tightser på h&m. Synes dongeribukser er ubehagelige når jeg er gravid. Bruker mine vanlige topper så lenge det går, så satser jeg på å kjøpe nye etter fødselen istedet for å investere i de med mageplass.

Kjøpt en svart "jeans" på HM. Veldig behagelig på! Dressbuksen jeg bruker på jobb har jeg sydd i knapp på hver side foran, og satt i en strikk ;) ikke sjans for å lukke den på vanlig måte..

Back
Topp