Ønskebarnhjerte
Glad i forumet
Hvor kjøper dere og er det noen klær som dere anbefaler mer enn andre?
Trenger hovedsakelig bukser ser jeg
Trenger hovedsakelig bukser ser jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et par uker etter fødselen ;-)Skal få gravidbukse på jobb etter ferien gleder meg. Har ikke fått til å lukke knappen på den vanlige buksa mi på 2-3 uker
Så tenker jeg at i år blir det vel hovedsaklig topper med stretch også får jeg pakke bort skjortene mine. Sprenger litt kneppinga over puppene. Så får jeg ønske meg ammeklær til jul. Usikker på kjøp av amme-bh når jeg er usikker på hvor store de kan bli.
Når slutter puppene å vokse?
Et par uker etter fødselen ;-)
Var i undertøysbutikk og kjøpte større bh en dag og hun i butikken mente at man ikke burde kjøpe ammebh før ca 1 mnd før fødsel for å være sikker på str.Skal få gravidbukse på jobb etter ferien gleder meg. Har ikke fått til å lukke knappen på den vanlige buksa mi på 2-3 uker
Så tenker jeg at i år blir det vel hovedsaklig topper med stretch også får jeg pakke bort skjortene mine. Sprenger litt kneppinga over puppene. Så får jeg ønske meg ammeklær til jul. Usikker på kjøp av amme-bh når jeg er usikker på hvor store de kan bli.
Når slutter puppene å vokse?
Var de på tilbud der eller er der billigere på hm i sverige?Jeg bruker mye olabukse, avskyr joggebukser men tights går til nød. Har allerede (uke 11) gått til innkjøp av to gravidbukser på h&m i Sverige til 100,- stk. Ubrukte enda, men veldig behagelige når eg prøvde dem
Tilbud, men MYE tilbud. I alle str og fargerVar de på tilbud der eller er der billigere på hm i sverige?