attpåklattnr2
Gift med forumet
Gravid klær er ett stor problem når man er str 48/xxl. Det de har på HM stopper på 46 og er lite i størrelsen.
Heldigvis finnes det nettbutikker![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Heldigvis finnes det nettbutikker
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir utrolig deilig!Det gleder jeg meg faktisk til! Mye lettere å kunne slenge på seg en kjole enn å finne en bukse som passer, en t-skjorte som er lang nok og en genser som ikke kutter midt på magen!![]()
Hva heter den?Har mest fra h&m fra forrige gang, ble tipsa om en god ammebh fra ebay så spent på hvordan den er![]()
Hva heter den?
Mitt problem er at jeg er alt for smal rundt ribbebena i forhold til størrelse på cup'en så de med str s,m og L passer aldri
Veldig fornøyd med change når jeg ikke er gravid, men synes de blir for stramme når jeg er det og når jeg ammer (redd for brystbetennelse)Samme problem her! Blir nok å kjøpe på Change, der kan de måle og finne ut hva jeg må ha!![]()
Akkurat det problemet har jeg også!!!! S er alt for stor i rundt på meg som ellers må ha 60-65 i rundt og har stor cupstr..... Ønsker meg en slik type sportsbh, men de har jo bare sånne (for meg) håpløse str.Hva heter den?
Mitt problem er at jeg er alt for smal rundt ribbebena i forhold til størrelse på cup'en så de med str s,m og L passer aldri
Tror jeg hadde en fra hotmilk også, den var veldig ok. Nå har jeg jo selvfølgelig kvittet meg med det meste siden jeg ikke skulle ha flere barnAkkurat det problemet har jeg også!!!! S er alt for stor i rundt på meg som ellers må ha 60-65 i rundt og har stor cupstr..... Ønsker meg en slik type sportsbh, men de har jo bare sånne (for meg) håpløse str.
Med førstemann hadde jeg absolutt ingen som satt noe særlig, med andre hadde jeg en fra hotmilk som ble favoritten. Men er jammen ikke enkelt å finne slike ukurante str og de som finnes koster jo en halv formue!!!![]()
Veldig fornøyd med change når jeg ikke er gravid, men synes de blir for stramme når jeg er det og når jeg ammer (redd for brystbetennelse)
Ikke fordi stram bh i seg selv gir brystbetennelse (vet ikke?) men får vondt av de og da ligner det på begynnende brystbetennelse
Oi! Visste ikke at de hadde det, tror jeg må sjekke ut det når jeg er litt bedre i formen. Så bra det er andre med samme "problem" så vi kan få litt tips! Tusen takk!Åh, da skal jeg passe på å kjenne etter når jeg prøver.
Foreløpig bruker jeg en treningstopp/BH fra Change, uten spiler. Den er kjempegod!![]()
På h&m sine butikker får de inn med jevne mellomrom, men da gjelder det å være der når det kommer påfyll, for det tømmes fort i de mest populære størrelsene, kanskje det er slik på nett også?Jeg så etter gravidtights på zalando og hm nylig men alle størrelsene var jo utsolgt!!! Argh
Oi! Visste ikke at de hadde det, tror jeg må sjekke ut det når jeg er litt bedre i formen. Så bra det er andre med samme "problem" så vi kan få litt tips! Tusen takk!
De hadde ikke ammebh'er uten spiler sist jeg ammet og det er spilene som plaget meg forresten.