Gravidklær!

Tutdelafrut

Tutdelafrut
*MIA*
Tenkte vi kunne ha en liten tråd hvor vi tipset hverandre om gode klær. Bukser, BHer and so on.
Noen har vært gravide før og har masse og komme med, andre er førstegangs og kan lure. La oss dele!

Noen som har begynt å bruke noe enda?

Personlig er magen så oppblåst her at en gravidbukse nå blei redningen. To år sia sist jeg brukte den. Jaggu var den behagelig xD

Tenkte vi kunne ha en liten tråd hvor vi tipset hverandre om gode klær. Bukser, BHer and so on.
Noen har vært gravide før og har masse og komme med, andre er førstegangs og kan lure. La oss dele!

Noen som har begynt å bruke noe enda?

Personlig er magen så oppblåst her at en gravidbukse nå blei redningen. To år sia sist jeg brukte den. Jaggu var den behagelig xD
Mange uker er du?

Bra tråd! :headphone:

Jeg brukte bukser fra Mama Licious sist og var veldig fornøyd. Denne gangen har jeg satt et par fra LOVE2WAIT fra Zalando på ønskelisten. Buksene fra forrige gang er foreløpig altfor store. (La på meg masse, masse sist pga svangerskapsforgiftning (vann og hevelse i kroppen).

Foreløpig bruker jeg vanlige bukser (Floyd og Pieces med en del stretch, så går fint hittil) ;)

Last edited:
Syns klærne fra hennes er gode jeg ❤️

Jeg har lyst å kjøpe meg mammaklær fra stormberg :) er mye ute, og bruker slike klær oftere enn jeanse osv :)
Tips om andre turklær for gravide? :)

Noe salg på h&m for tiden, billige mammabukser (rundt 100lappen) men kun de minste og største størrelsene igjen her iallefall

Har mye fra HM fra sist og syns jeansene er deilige! :D Bruker et par også har jeg nettopp kjøpt gravid tights. Var ikke lenge siden jeg gikk gravid så trenger ikke mye, men har kjøpt en del mamma kjoler fra HM og Ellos fordi jeg kommer til å være høygravid i sommer for første gang :o

De buksene som heter super skinny jeans fra hm er fantastisk gode bukser. Har kjøpt meg en slik og den er så deilig å gå med. Myke og gode bukser.

HEImageUploadedByBV Forum1452889774.384092.jpg
Her ser det jo ut som jeg skal føde snart så oppblåst som jeg er men fikk disse i posten i dag fra hennes. Var tilbud så kjøpte en gravid-bukse, en mamma-bluss, og to andre bluser i litt større størrelser til 400 kr :D

Kjøpte en stretchbukse fra HM om dagen. Den var god og myk, men siger litt siden magen er ikke helt der ennå.. :) de fleste overdelene mine er vide, så det trenger jeg ikke å tenke på

Kjøpt en mammabukse på hm. Ikke brukt den enda men er så oppblåst jeg også at det blir nok greit å ta dem i bruk... Men hørt at oppblåstheten går over? Er det noen som vet? :)

Har mye fra HM fra sist og syns jeansene er deilige! :D Bruker et par også har jeg nettopp kjøpt gravid tights. Var ikke lenge siden jeg gikk gravid så trenger ikke mye, men har kjøpt en del mamma kjoler fra HM og Ellos fordi jeg kommer til å være høygravid i sommer for første gang :o
Det gleder jeg meg faktisk til! Mye lettere å kunne slenge på seg en kjole enn å finne en bukse som passer, en t-skjorte som er lang nok og en genser som ikke kutter midt på magen! :D

Jeg har litt forskjellig, men mest HM og Mamalicios, tror jeg. Var veldig glad i sånne capri-leggings fra hm forrige gang jeg gikk gravid i sommerhalvåret. Ellers var den skalljakka fra Stormberg helt knall og anbefales!! :-)

Back
Topp