Gravidklær

mia1986

Elsker forumet
Hei alle flotte damer :) Jeg klarte meg gjennom forrige svangerskap uten et eneste gravidplaggene, men da kunne jeg leve i joggebukser pga arbeidsledighet :p Denne gangen er jeg i full jobb og må ha ordentlige klær.

Har nettopp kommet tilbake fra et par timer på kjøpesenteret, vært innom cubus, kappahl, h&m og andre klesbutikker. Men fant ikke en eneste gravidbukse!! Hvor handler dere...?!?
 
Hm har, de andre har jeg ikke sett på. Men hm har mammaavdeling, ja
 
Eg har mine mammakle frå HM og nåke frå Ullared :p
Har 3 joggebukser frå Ullared til salgs så eg kjøpte ein str for små (M), ei er brukt et par tima og dei andre 2 e ubrukte ;)
 
Hmm... Gikk gjennom hele butikken fem ganger :p Fant ikke noe som helst! Men nå har jeg kjøpt noe brukt istedenfor :)
 
Hmm... Gikk gjennom hele butikken fem ganger :p Fant ikke noe som helst! Men nå har jeg kjøpt noe brukt istedenfor :)

Det er ikke alle H&M-butikker som har mammaklær. Nå jobber jeg på H&M så kommer til å kjøpe mye der, men de to andre gangene jeg har vært gravid bestilte jeg på nett. hm.com og mamalicious.no
 
Det er ikke alle H&M-butikker som har mammaklær. Nå jobber jeg på H&M så kommer til å kjøpe mye der, men de to andre gangene jeg har vært gravid bestilte jeg på nett. hm.com og mamalicious.no
Ok :) Fant som sagt ikke, og var mest spent på å prøve på. Nå har jeg kjøpt noe brukt. De er litt store i str så passer fint på bena, men "bader" i livet foreløpig... Fyller det forhåpentligvis snart ut :)
 
Jeg har funnet fram en shorts og en dongeribukse fra sist graviditet. (Begge kjøpt på H&M;)) Mannen bare rister på hodet, for jeg har jo ikke egentlig fått større mage ennå. Er bare så sykt digg med buser som ikke strammer i livet:D:p Gleder meg til babymagen er tydelig :Heartpink
 
Jeg har funnet fram en shorts og en dongeribukse fra sist graviditet. (Begge kjøpt på H&M;)) Mannen bare rister på hodet, for jeg har jo ikke egentlig fått større mage ennå. Er bare så sykt digg med buser som ikke strammer i livet:D:p Gleder meg til babymagen er tydelig :Heartpink

Jeg vet!! Har lånt mitt tøy bort til ei venninne som har termin om 3 uker. Satser på jeg får det igjen like etterpå for da slipper jeg å avsløre meg selv. Har ikke lyst til å kjøpe nytt på jobb før jeg har sagt at jeg er gravid.
 
Jeg klarer meg uten enda, men så snart det blir varmt har jeg to Capri-bukser som er så deilige, de går under magen. Bodde i dem den sommeren jeg gikk med februar-jenta mi. De er ikke laget for gravide, så jeg bruker dem hver sommer.
 
Noen som har tips til hvor jeg kan finne gravidbukser i store str. Jeg er ikke A4 og passer ikke buksene på HM. Prøvde ei i går i str 48, fikk den på men var veldig trang og ubehagelig i beina.
 
Vet ikke om gravidtøy, men ellos har masse fint i store str. Kanskje noe som kan brukes der?
 
Eg brukte veldig mykje joggebukse og piratjoggebukse i fjor sommar. Dei er bretta ned i livet til vanlig, men va deilig å få bretta dei opp øve babymagen :p Fant dei i sportsavdelingen på HM, ingen aning om kor høgt opp dei går i str, eg klarte meg med L og bruke 42-44 t vanlig :)
 

Vedlegg

  • hmprod (1).jpg
    hmprod (1).jpg
    18,9 KB · Visninger: 23
  • hmprod.jpg
    hmprod.jpg
    29 KB · Visninger: 22
Har bestillt meg knappe bånd (!?) Til buksene. Så håper jeg kan bruke di en stund lenger. Så blir d slakkebukser på slutten vil jeg tro;)
 
Eg brukte veldig mykje joggebukse og piratjoggebukse i fjor sommar. Dei er bretta ned i livet til vanlig, men va deilig å få bretta dei opp øve babymagen :p Fant dei i sportsavdelingen på HM, ingen aning om kor høgt opp dei går i str, eg klarte meg med L og bruke 42-44 t vanlig :)
Jeg har en sånn bukse fra sportsavd. Knallgod! Og vid i beina.. :)
 
Eg brukte veldig mykje joggebukse og piratjoggebukse i fjor sommar. Dei er bretta ned i livet til vanlig, men va deilig å få bretta dei opp øve babymagen :p Fant dei i sportsavdelingen på HM, ingen aning om kor høgt opp dei går i str, eg klarte meg med L og bruke 42-44 t vanlig :)

Den har jeg å den er DEILIG:D
 
De andre gangen har jeg handlet mest på HM og Megogmagen i Tønsberg den gang, nå er det kun en ting jeg passer av det gamle, resten er for stort så må handle nytt denne gangen :D Det gjør jo ingenting å ha en grunn til å shoppe litt nytt, blir nok mest HM og mamalicious denne gangen, evt litt fra nettet hvis jeg finner noe fint. Er avhengig av arbeidstøy også, og det blir jeg nok å slite mer med :(
 
Jeg tror jeg blir nødt til å handle i butikk. Har så vanskelig kroppsform at alt må prøves før jeg kan kjøpe. Håper jeg finner noe etterhvert som passer og ser fint ut :)
 
Back
Topp