Gravidklær

Sol*

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Septemberhjertene 2018
Jeg har lyst til å kle meg fint i svangerskapet. Samtidig har jeg ikke tenkt til å bruke en haug meg penger på nye klær. Er det noen som har tips om hvor man kan finne fine, rimelige plagg? Jeg vet at HM har en del. Er det noen som har erfaringer med buksene der? Hva har dere gått i i tidligere svangerskap? Er det noen som har begynt med gravidklær enda?

Æ bruke dæm æ hadde fra før allerede. Før æ e så oppblåst i magen at alt anna e ukomfortabelt. Har litt fra hm, men der finnes mye tel en ok pris på nett. har endel ijænn på magen etter mine fåregående svangerskap, så e allerede rund rundt magen, men ikkje så stor ellers, så e greit å sleppe at magen bi skvisa i ei vanlog buksa før at den ska passe på resten. Men bi vanskeli å gjemme den unna heilt tel uke 12. Trur dær e nån som lure allerede.

Har brukt gravidbukser i øve 2 uker alt :-P har 3 bukser fra hm fra forige gang som blir brukt nå også, veldig gode :-D

Kanskje jeg må se på hm i morgen. Tror jeg kan vente litt før jeg begynner å bruke dem, men det er jo greit å ha det klart ;)

Tør ikke kjøpe en eneste ting før jeg vet at alt er ok jeg :P
Nå har jeg vært hjemme de siste ukene og har bodd i pysjbuksen, me. Får fremdeles fint på meg vanlige klær. Ser gjerne litt ekstra pløsete ut rundt magen, men det er jo fremdeles ikke noe babymage. Så velger behagelige bukser eller tights med strikk i livet for komforten sin del når jeg skal ut blant folk :)
Blir nok å handle for det meste på H&M jeg også. Og så er jeg veldig god på nettshopping :P

Samme her, tør ikke å kjøpe noe enda. Nå går jeg bare med kjoler og heldigvis går det fint så langt. :-)

Jeg måtte kjøpe en gravidejeans siden jeg ikke får på meg noen av jeansene mine - magen min er stor.. Og har vært det helt siden egguttak. Vet ikke hvorfor det er sånn. Det er vanskelig å skjule den. Ellers så går jeg i tights og tunika eller kjole:-) elsker kjoler!

Sist svangerskap så gikk eg som regel i jogge klær hadde ti dongeri men de klemte sånn etter vert. Angrer litt nå at jeg ikke kjøpte så mye mer klær siden denne gangen så blir de sikkert den siste gangen:smiley-ashamed005 så får se om eg spanderer så mye annet en noe sommerklær xsmile9

Noen kjoler er kanskje greit :) det hadde jo vært fint hvis de kan brukes etter graviditeten og :)

Back
Topp