Gravidklær

Jeg kjøpte en boblejakke på salg hos Risøe sist jeg var gravid. Veldig fornøyd med den siden den har innvendig snøring i livet. Så da passer den ellers også :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hadde vært best å finne en jakke som funker etterpå også! Er vel bare å sette øynene på stilk!;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
HM harvsalg på nettbutikken sin nå:) noen flotte kupp å gjøre der!


05.01.2015 <3
 
Nå er magen så stor at det kun går i mammabukser og joggebukser.
Har noen romslige topper og kjoler fra før, men er mye mammaklær nå. Har vært med på en runde før, så har en del klær fra før, så har jeg kjøpt en del nå. Jeg har vel kjøpt alle mammaklærne på HM el Mamalicious.
Jeg liker bare noen av HM sine bukser, føler Mamalicious har litt MR normale jeans som passer meg bedre.


1. Mann skal bli storebror
 
Ja anbefaler H&M, men Lindex har også noe. Tror de er romsligere i størrelsen også. Jeg er mer bekymret for vinterjakker for gravide?? Hvor får man tak i det?


❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
Sist var jeg også gravid når det var veldig kaldt, da brukte jeg mine vanlige jakker å store skjerf og halser som dekket nesten hele fremsiden min:p og jeg lånte jakkene av samboer;p


❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
 
Ja anbefaler H&M, men Lindex har også noe. Tror de er romsligere i størrelsen også. Jeg er mer bekymret for vinterjakker for gravide?? Hvor får man tak i det?


❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
asos.com :)
 
Var og henta noen gamle klær jeg hadde liggende på forrige stedet jeg bodde, og der var vinterjakker med snøring i livet som kan strammes og løsnes som man vil :D


❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
 
Back
Topp