2barnsmammæ
Forelsket i forumet
Noen som vet hvor man får kjøpt gravidklær i Trondheim?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den!!! Jeg går stort sett bare i jeans ellers også jeg, så holder for meg.... Gravidtopper har jeg veldig lite av. Bruker mest vanlige topper med stretch eller som er løse i fasongen. Min mor er størrelsen større enn meg og liker klær som ikke fremhever midjen, så både forrige og dette svangerskapet har jeg vært og stjålet overdeler og kjoler i skapet hennes..... (men ser at kanskje ikke alle har like lyst til å bytte klær med mamman sin altså - for meg funker det supert siden mammaen min er ganske ungdommelig av seg).eneste som er dumt med hm sine klær er at utvalget er så lite, og klærne så kjedelige... Har vi kun lov å kle oss i sort hvitt når vi er gravide liksom...
Jeg bestilte meg masse gøy fra newlook.co.uk.
der har de stort utvalg med masse fint til en billig pengeGleder meg til de kommer!
Ser den!!! Jeg går stort sett bare i jeans ellers også jeg, så holder for meg.... Gravidtopper har jeg veldig lite av. Bruker mest vanlige topper med stretch eller som er løse i fasongen. Min mor er størrelsen større enn meg og liker klær som ikke fremhever midjen, så både forrige og dette svangerskapet har jeg vært og stjålet overdeler og kjoler i skapet hennes..... (men ser at kanskje ikke alle har like lyst til å bytte klær med mamman sin altså - for meg funker det supert siden mammaen min er ganske ungdommelig av seg).![]()
Ja, fintøy har ikke jeg heller, men det er ingen helt store anledninger fremover, så..... Til 17.mai klarer jeg å få på meg noen av mine vanlige kjoler, så det får duge. Bunaden utgår....Det må jo være veldig greit!
Min mor har også kun klær som gjemme midjen, men hun er 62 og litt vel kunstnerisk for min smak
Jeg har en del lange singleter så tenker at det går jo greit med en cardigan over. Så da har jeg jo en del klær fra før
Men lite fintøy! Er vel egentlig det jeg savner mest.