Gravidklær

Tusen takk for svar ;-) Da skal jeg sjekke de ut i neste uke ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Synes gravidbuksene og gravidtightsene til HM er veldig behagelige :)

Hehe, de er faktisk så komfortable at jeg kjøpte meg en til idag :p

Jeg er også veldig glad i HM-buksene. Synes de har bedre fasong enn f.eks mamalicious sine (på meg i alle fall) ;)

eneste som er dumt med hm sine klær er at utvalget er så lite, og klærne så kjedelige... Har vi kun lov å kle oss i sort hvitt når vi er gravide liksom...

Jeg bestilte meg masse gøy fra newlook.co.uk.
der har de stort utvalg med masse fint til en billig penge :) Gleder meg til de kommer!

eneste som er dumt med hm sine klær er at utvalget er så lite, og klærne så kjedelige... Har vi kun lov å kle oss i sort hvitt når vi er gravide liksom...

Jeg bestilte meg masse gøy fra newlook.co.uk.
der har de stort utvalg med masse fint til en billig penge :) Gleder meg til de kommer!
Ser den!!! Jeg går stort sett bare i jeans ellers også jeg, så holder for meg.... Gravidtopper har jeg veldig lite av. Bruker mest vanlige topper med stretch eller som er løse i fasongen. Min mor er størrelsen større enn meg og liker klær som ikke fremhever midjen, så både forrige og dette svangerskapet har jeg vært og stjålet overdeler og kjoler i skapet hennes..... (men ser at kanskje ikke alle har like lyst til å bytte klær med mamman sin altså - for meg funker det supert siden mammaen min er ganske ungdommelig av seg). ;)

Ser den!!! Jeg går stort sett bare i jeans ellers også jeg, så holder for meg.... Gravidtopper har jeg veldig lite av. Bruker mest vanlige topper med stretch eller som er løse i fasongen. Min mor er størrelsen større enn meg og liker klær som ikke fremhever midjen, så både forrige og dette svangerskapet har jeg vært og stjålet overdeler og kjoler i skapet hennes..... (men ser at kanskje ikke alle har like lyst til å bytte klær med mamman sin altså - for meg funker det supert siden mammaen min er ganske ungdommelig av seg). ;)

Det må jo være veldig greit!
Min mor har også kun klær som gjemme midjen, men hun er 62 og litt vel kunstnerisk for min smak :p

Jeg har en del lange singleter så tenker at det går jo greit med en cardigan over. Så da har jeg jo en del klær fra før :)
Men lite fintøy! Er vel egentlig det jeg savner mest.

Det må jo være veldig greit!
Min mor har også kun klær som gjemme midjen, men hun er 62 og litt vel kunstnerisk for min smak :p

Jeg har en del lange singleter så tenker at det går jo greit med en cardigan over. Så da har jeg jo en del klær fra før :)
Men lite fintøy! Er vel egentlig det jeg savner mest.
Ja, fintøy har ikke jeg heller, men det er ingen helt store anledninger fremover, så..... Til 17.mai klarer jeg å få på meg noen av mine vanlige kjoler, så det får duge. Bunaden utgår.... :p

Jeg har kjøpt mange fine tunika og kjoler med empireliv, så synes jeg har masse fint å gå med :) Dette er i vanlige klær, så passer kjempefint etter graviditeten også :) Synes den "moten" som er nå passer perfekt til å være gravid i :D og det har vært så mye tilbud, alt mitt er kjøpt på tilbud :) I hvertfall sånn 80%.

Back
Topp