Gravidkjole til jul

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Heisann! Noen som kan anbefale en nettbutikk som selger gravidkjoler i normale størrelser?
Vært inne og glanet litt på masse fint fra mamalicious, lurer på om deres størrelser er normale, eller små i størrelsen. Hvis jeg skal gå ut i fra deres mål, så må jeg ha XXL, som de ikke har.. og jeg bruker vanligvis L... hehe.
 
Eg hadde kjole fra Mamalicious og bestilte min vanlige størrelse derifra. Hadde noen tunikaer og topper derifra også, og de var også i min vanlige str. Alt passet fint på meg iallefall :)
 
Jeg bestilte også en del derfra, samme str som vanlig.
 
Takk! :)
 
Jeg kjøpte amme/gravid-kjole fra Boob, den er normal i størrelsen.
 
Må jo ikke ha gravid kjole? Jeg har bestilt en nydelig kjole fra kjoledamen.No, som slutter rett under puppene, og skjørtet begynner der,der er det fint plass til stooor mage under, også kan man fint bruke den i ettertid også:)
 
Asos har masse fint :)
 
Jeg har brukt mye kjoler i svangerskapet. Ingen var gravid kjoler. Kjøpt vanlige kjoler med empireliv og stretch på veromoda og hm og lignende butikker :)
 
Julekjolen min i fjor var en veldig fin kjole fra kappahl. Fødte i mars:)
 
Enig i at det ikke trenger å være gravid kjole :) Fins mange fine vanlige kjoler om passer fint over gravidmagen.. Jeg har en fra LMC som jeg skal bruke i jula :)
 
Jeg hadde også en vanlig kjole ifjor jul og fødte i mars. Kjøpte medium og bruker small til vanlig. En litt rett modell.
Spent på hvordan den er nå, var jo 10 kg tyngre da jeg kjøpte den:)
 
Back
Topp