Gravidjoggebukse

Jeg har ikke kjøpt det, men fikk en veldig behagelig joggebukse av moren min. Bruker den ikke til jogging akkurat. :P

Jeg har igjen fra forrige svangerskap, helt vanlige joggebukser fra Cubus og hm i str. L. De holder i massevis og føler ikke jeg trenger noe spesiell gravidbukse. Meeeen kommer vel også an på hva du skal bruke det til, mine kommer på så snart jeg kommer hjem fra jobb, og brukes ikke til å gå ut av huset :p:D

Hvor kjøper dere det? Finner ikke på hm. Krise!
Cubus har en digg kosebukse de kaller for cosy. Skikkelig god og myk. Hvis det er til kos du skal bruke den da :)

Jeg kjøpte noen bomullsjoggebukser på hennes forrige svangerskap som egentlig ikke er gravidjiggebukser,men de har allikevel en sånn ganske høy myk kant som går til litt over navlen så blir jo nesten som en gravidbukse. Veldig gode og ikke alt for dyre. Ellers går det mest i gravidteights her da jeg syns det er veldig godt å gå i:).

Jeg kjøpte noen bomullsjoggebukser på hennes forrige svangerskap som egentlig ikke er gravidjiggebukser,men de har allikevel en sånn ganske høy myk kant som går til litt over navlen så blir jo nesten som en gravidbukse. Veldig gode og ikke alt for dyre. Ellers går det mest i gravidteights her da jeg syns det er veldig godt å gå i:).
Hvor kjøper du tightsene?:)

Joggebukse/kosebukse med bred kant øverst fra cozyserien til Cubus! Elsker den! Skal kjøpe flere :-) Finnes i flere farger. Mange andre kule bukser i den cozyserien også ;)

https://cubus.com/no/7031115_F990
Jeg så og si bodde i denne buksa sist jeg var gravid..og den lever enda:D haha! Må vel gå til innkjøp av en ny tror jeg. Så var den gull verdt på sykehuset etter fødsel, for den strammet ikke:)

Jeg kjøpte en sånn cozy bukse, men syntes den strammet over magen nå. Har lagt den bort og tenker den passer utmerket litt etter fødselen. Men kanskje jeg bare skal kjøpe en til da i større str.

Har de "harembuksene" fra cubus, men nå er det pysjbuksene fra h&m som er best, de er løse i strikken også har jeg de under magen da :) Ute har jeg på gravidtights (tok 2str større) fra h&m med kjole eller skjørt over :)

Bruker gravidtights fra H&M. Kjøpte min vanlige str, men den er for stor. Må liksom dra den over magen hele tiden! Nå bruker jeg mannens eller de jeg har som er ganske vide i live.

Back
Topp