Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er det de strimlene fra billigtester?
da bestiller jeg nok derfra selv...foreløpig orker jeg ikke å teste før jeg går over IKM.
ORIGINAL: * Nattens Dronning *
Å herre, gratulerer så mye med ny spire
Så heldig dere er[:)][:)]
Vi har tenkt å bli gravide igjen i slutten av april neste år, slik at vi får et til januarbarn i 2011, så trenger ikke noe graviditetstest riktig enda[:)]
ORIGINAL: stinesin
da bestiller jeg nok derfra selv...foreløpig orker jeg ikke å teste før jeg går over IKM.
quote:
ORIGINAL: stinesin
quote:
ja men jeg selger de såpass billig at man vinner rimelig mye på det. for det første så er frakten billigere og for det andre tar jeg bar 9 per test
OK, men dersom jeg bestiller 20 så blir det ikke billigere ettersom frakten fra Danmark normalt er inkludert i prisen når man handler over 150 og ikke toll under 200 kr,
men for de som trenger bare noen er det jo et godt kjøp De testene er grei nok, men ikke fult så fansy da.
quote:
ja men jeg selger de såpass billig at man vinner rimelig mye på det. for det første så er frakten billigere og for det andre tar jeg bar 9 per test
OK, men dersom jeg bestiller 20 så blir det ikke billigere ettersom frakten fra Danmark normalt er inkludert i prisen når man handler over 150 og ikke toll under 200 kr,
men for de som trenger bare noen er det jo et godt kjøp De testene er grei nok, men ikke fult så fansy da.