graviditetstester

stinesin

Glad i forumet
hvis det er noen som trenger det her inne så kan dere gjerne få kjøpe av meg billig. kjøpte 20 og fikk positiv på første så har 18 igjen [:)]

Å herre, gratulerer så mye med ny spire
Så heldig dere er[:)][:)]

Vi har tenkt å bli gravide igjen i slutten av april neste år, slik at vi får et til januarbarn i 2011, så trenger ikke noe graviditetstest riktig enda[:)]

hvis de ikke går ut på dato med de første kan jeg og kjøpe et par[:)]

ja de kan brukes ett år...[:)] ble jo nylig gravid selv.. hvor mange vil dere ha jenter? skriv meg en pm

Er det de strimlene fra billigtester?
da bestiller jeg nok derfra selv...foreløpig orker jeg ikke å teste før jeg går over IKM.

da bestiller jeg nok derfra selv...foreløpig orker jeg ikke å teste før jeg går over IKM.

ja men jeg selger de såpass billig at man vinner rimelig mye på det. for det første så er frakten billigere og for det andre tar jeg bar 9 per test

ORIGINAL: * Nattens Dronning *

Å herre, gratulerer så mye med ny spire
Så heldig dere er[:)][:)]

Vi har tenkt å bli gravide igjen i slutten av april neste år, slik at vi får et til januarbarn i 2011, så trenger ikke noe graviditetstest riktig enda[:)]

SIGN! alt sammen.... [:)]

ORIGINAL: stinesin

ja men jeg selger de såpass billig at man vinner rimelig mye på det. for det første så er frakten billigere og for det andre tar jeg bar 9 per test

OK, men dersom jeg bestiller 20 så blir det ikke billigere ettersom frakten fra Danmark normalt er inkludert i prisen når man handler over 150 og ikke toll under 200 kr,
men for de som trenger bare noen er det jo et godt kjøp[:)] De testene er grei nok, men ikke fult så fansy da.

quote:

quote:

OK, men dersom jeg bestiller 20 så blir det ikke billigere ettersom frakten fra Danmark normalt er inkludert i prisen når man handler over 150 og ikke toll under 200 kr,
men for de som trenger bare noen er det jo et godt kjøp De testene er grei nok, men ikke fult så fansy da.

nei men så lenge de funker bra så er det jo det som har noe å si.. de fleste trenger ikke 20 tester da, men jeg hadde så uregelmessig mens at ejg trodde jeg trengte det, men nei.. man blir bare sittende igjen med en hel haug..

quote:

quote:

men for de som trenger bare noen er det jo et godt kjøp De testene er grei nok, men ikke fult så fansy da.

nei men så lenge de funker bra så er det jo det som har noe å si.. de fleste trenger ikke 20 tester da, men jeg hadde så uregelmessig mens at ejg trodde jeg trengte det, men nei.. man blir bare sittende igjen med en hel haug..

He he...jeg er nok en som trenger en bråte dersom jeg skal teste, men temper jo og hvet min lutealfase så trenger egentlig ikke teste før jeg går over IKM. Men når temingen kasje kan indikere at det er noe på gang an det være artig å teste, og jeg blir nok ikke så rask gravid som noen av dere andre her inne. Så for min del så kjøper jeg nok en pakke på 20 tester.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp