Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er absolutt et veldig godt tegn! Brun utflod er helt normaltJeg har jo vært litt bekymret pga brun spotting i to dager. Men dette må jo være et godt tegn? Tydelig økning fra tirsdag til i dag
Vis vedlegget 326690
Gratulerer så mye ÅååJeg har jo vært litt bekymret pga brun spotting i to dager. Men dette må jo være et godt tegn? Tydelig økning fra tirsdag til i dag
Vis vedlegget 326690
Det var fine testerJeg har jo vært litt bekymret pga brun spotting i to dager. Men dette må jo være et godt tegn? Tydelig økning fra tirsdag til i dag
Vis vedlegget 326690
Oi, for en økning på bare et døgnVis vedlegget 326702 Her har det faktisk økt litt fra bare i gårJeg tester hver dag!
Må bare få en bekreftelse! I dag har jeg lite symptomer så ble litt bekjymret
ikm i dag og er nå det begynner
![]()
Det føles veldig godt med den bekreftelsen hver morgenÅååå jeg bare håper håper håper nåOi, for en økning på bare et døgn
Jeg tester også hver dagDet føles veldig godt med den bekreftelsen hver morgen
![]()
Jaa, det må det!Åååå jeg bare håper håper håper nåNå må det gå veien for oss begge
Hvordan er det med deg i dag??? Skal du ta blodprøver i morgen igjen???

Da er jeg er 18 dpo og streken er tydeligHåper på litt symptomer - nå er det kun brystvortene som er litt såre..
Hvilke tegn har dere?
Sniker meg inn her sammen med dere...
Fant ut på 17.mai at jeg er gravid og har tatt noen tester gjennom uka. Legger ved bilde fra tirsdags ettermiddag og i dag morges, er så usikker på om stigningen er god nok? Er litt usikker når eggløsningen var, men fikk 2-3 på digital på tirsdag. Øverste er fra tirsdag.

Bare stiger og stigerHar lagt til dagens test. Og jeg synes det er ganske stor forskjell bare fra i går til i dag
Så nå er jeg roligere i forhold til spottingen. Virker som den er uskyldig
Vis vedlegget 326792
5+3 i dag og 3+ på digital!
Så deilig!❤❤