Slutter etter 3+, mem har hvert borti noen som aldri før 3+ mem lilvell sitter med barn i sine armer nå![]()
Oj! Så rart det der... satset på at det ikke skjer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slutter etter 3+, mem har hvert borti noen som aldri før 3+ mem lilvell sitter med barn i sine armer nå![]()
Var bare innom og så at du endelig har blitt gravid! Gratulerer så utrolig mye!! Kjempehyggelig å se <3
Åh fine deg!Var bare innom og så at du endelig har blitt gravid! Gratulerer så utrolig mye!! Kjempehyggelig å se <3![]()
det måtte IVF til, men nå er vi det endelig ja! Helt uvirkelig
Tusen hjertelig takk! Hvordan går det med nå? Har det skjedd noe nytt? Har tenkt masse på deg!
Velkommen hit! Så fantastisk at det endelig gikkHei. Jeg sniker meg inn i denne gruppa. Jeg fikk positiv test på lørdag, og er overlykkelig over at jeg endelig er gravidDet måtte 12 prøveperioder til før det klaffet denne ganga.
Vis vedlegget 326374

Tusen takk!Velkommen hit! Så fantastisk at det endelig gikk![]()

Hei. Jeg sniker meg inn i denne gruppa. Jeg fikk positiv test på lørdag, og er overlykkelig over at jeg endelig er gravidDet måtte 12 prøveperioder til før det klaffet denne ganga.
Vis vedlegget 326374
Glad jeg dro og kjøpte flere make sure tester. Rfsu test ofte vil jeg ikke anbefale noen.. sykt svake og lite farge.. godt å få tatt den nederste der og se at det er god økning
Vis vedlegget 326378
Lurer litt på når jeg burde forvente å få 2-3 på digital..?![]()

Tusen takk
da får jeg ta den om noen dager!Masse lykke til! Venter spent på min 3+ selv!Tusen takkda får jeg ta den om noen dager!

Fin stigningGlad jeg dro og kjøpte flere make sure tester. Rfsu test ofte vil jeg ikke anbefale noen.. sykt svake og lite farge.. godt å få tatt den nederste der og se at det er god økning
Vis vedlegget 326378
Lurer litt på når jeg burde forvente å få 2-3 på digital..?![]()
Masse lykke til! Venter spent på min 3+ selv!![]()

Tuusen takkFin stigning![]()
![]()

Venter også spent på mere stigningTusen takk! Lykke til du også
Tuusen takk![]()
Venter også spent på mere stigning12doo i morgen
ca
hvilke tester bruker du?Har brukt de 25mlu til make sureDet satser jeg på du fårhvilke tester bruker du?
![]()
Har brukt de 25mlu til make surehadde litt mens lignende smerter i sted! Men ga seg igjen! Kommet og gått litt murringer i hele dag! Sikkert lille spire som graver seg fast
håper jeg
![]()
og er jo veldig vanlig med mensmurringer har jeg lest!Ååå tenk at du fekk etter 2 år !! Såå herlig ! Er i pp14 nå og venter spent på mensen. Er så godt å høre om solskinnshistorier som din gratulere så mye!!![]()
SÅ utrolig deilig at det klaffet! Jeg er 8 dpo idag og kan ikke gjøre annet enn å krysse fingreneÅh fine deg!det måtte IVF til, men nå er vi det endelig ja! Helt uvirkelig
Tusen hjertelig takk! Hvordan går det med nå? Har det skjedd noe nytt? Har tenkt masse på deg!
![]()