graviditetstester

Smulen

Forumet er livet
Er det noen tester som er "sikrere" enn andre? Noen å anbefale i tilfelle? Erfaringer osv...

den som mine venniner har bruk er i alle fall clearblue, og den er nok ikke så dum.. men jeg er jo ennå ikke gravid så jeg er jammen ikke sikker. eller så vet jeg dersverre ikke... men lykke til videre i allefall... det ordner seg nok, og hvis du kikker litt nedover på siden så tror jeg det er flere som har pratet om det:)
lykke til:)

mange foretrekker Clear blue. den har godt rykte på seg for å være sikker.
mange (deriblandt meg) bestiller billige strimmeltester på billige-tester.no som er kjempebillige, men jeg tror de fleste dobbeltsjekker et positivt eller usikkert resultat de får med den med en clear blue test.

som jeg har tenkt til i dag [:D]
har de siste dagene fått 4 svakt positive tester med billig-testene, og skal ta en clear blue i ettermiddag for å dobbeltsjekke! håper da den gir klart postiv!
brukte clear blue da jeg prøvde å bli gravid med min snart 4 årige datter. [:)]

ok, takk! lykke til med testingen da[:D]

For dem som likevel bare tester når mensne ikke er kommet er en CB helt grei.

For dem som, som bleiesmurfen og meg selv, tester mange ganger.. så er BC strake veien til konkurs...

Jeg kjøper billige stripstester, betalte rundt 8 kroner stykket, som gjør at jeg kan teste når jeg har lyst uten å tenke på at jeg konker meg på tester. Og jeg stoler på dem.

Mine negative tester er negative (og det bekreftes somregel med mens et par dager senere, jeg begynner å teste tidelig, disse stripstestene er mer sensitive enn CB) og jeg har ikke noe behov for å bekrefte det.

Vet ikke om jeg kommer til å ha behov for å bekrefte et positivt heller jeg da, men det vil tida vise.

Enn så lenge er det ikke noe jeg har tenkt så mye på...

takker for råd. er jo så mange tester å velge i mellom. skal begynne å prøve fra neste periode (venter tr til helga) og da er det jo greit å vite hvilkne tester som er bra osv.[:D]

Jeg støtter samtlige her inne.... Clearblue er best, etter min mening.
Der billigtestene ikke slår ut, gir Clearblue resultat. Har dårlig erfaring med
samtlige billigtester og bare godt å si om CB.

ok. greit å vite. vi er jo i startfasen og da er det best å spørre om alt har jeg funnet ut av[:D]

Det tar 2-4 dager ordinært å få dem i posten.... Når man har 14 dagers "eeeeviglang" ventetid fra el til mens, så burde det jo ikke være noe problem å få disse i postkassa si lenge før forventet testdato...

Jeg brukte kun ClearBlue. De siste månedene brukte jeg den digitale- det er veldig greit for da får du ett utvetydig svar,enten gravid eller ikke gravid,uten rom for tolkninger.. Det er utrolig kjipt å få ikke gravid i displayet,men tilsvarende fantastisk når det plutselig står gravid!!!
Lykke til med prøvinga [:D] 

hva koster den digetale cb sånn ca?

Det begynne rå bli en stund siden jeg kjøpte tester sist,så jeg husker ikke helt.. mener det er litt over 200 på apoteket,men da er det med 3 testpinner. Det blir i allfall billigere enn å kjøpe vanlige CB-tester på apoteket!!

Og du får den digitale CB på billige-tester.com for 179 kroner

Clear blue er den beste[;)]
http://www.clearblue.no/
Gå inn på denne siden og du kan lese litt om clearblue testene.

Lykke til[:D]

Back
Topp