Graviditetstester!

6c201063e018cf38ae4d7ea35109f562.jpg
 
Heisann, og velkommen til meg! Positiv test forrige mandag. Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, da det er 75 dager siden SA. Men må ha hatt eggløsning ca 2 uker før positiv test, ettersom den var såpass "svak". Tror jeg kanskje er 5 uker på vei (idag). 4 når jeg tok testen. (Eller at fosteret er 2-3 uker da).
7c67dd4349e88cb4177b76cc3b3b75e9.jpg
 
4c62b007fe5c42cdc0e09bc4379f6f08.jpg

e83c65efe48170b90b8d78fbc2d107c4.jpg

Her er mine tester som jeg tok 12dpo. Jeg er 5+3 nå og får tett oppfølging på kk fordi jeg måtte ta kikkhulloperasjon på torsdag fordi de mistenkte graviditet utenfor livmor. Men alt er bra og HCG stiger som den skal utifra blodprøvene. Spent på kontrollen på UL på fredag [emoji5]
 
Vis vedlegget 222838

2-3 i uke 5+3 er det vanlig?? Hadde 1-2 4+5.
Jeg så her et sted at noen aldri hadde fått 3+ engang, og de var godt på vei i graviditeten nå :) kan hende at du er rett under grensen for hcg for at den slår ut 3+, så ikke bekymre deg (det er så lett å si, ikke like lett å gjøre, jeg vet det:p). Det er en indikator, ikke fasit :)
 
1bb99ed16fca17382ccaedfb906ca6a6.jpg


De som ligger øverst av hver sort er dagens (3+6) og de under er fra i går. Satser på en ennå høyere stigning i morgen [emoji5]
Bare pass på å ikke bli bekymret hvis det ikke er særlig stigning fra idag til imorgen, da det dobler seg hver 2.dag. Jeg gjorde den blemma ;) fine streker :D
 
Bare pass på å ikke bli bekymret hvis det ikke er særlig stigning fra idag til imorgen, da det dobler seg hver 2.dag. Jeg gjorde den blemma ;) fine streker :D
Jada, skal prøve å slappe av [emoji6] tok blodprøve hos lege i går og skal ta ny på mandag. De følger godt opp pga de 2 kjemiske på kort tid. Tirsdag får jeg resultatene [emoji4] urinprøven jeg tok sa de var positiv.
Og denne gangen har jeg en helt annen og bedre stigning enn når jeg hadde kjemiske, så har litt mer troa [emoji5]
 
Jada, skal prøve å slappe av [emoji6] tok blodprøve hos lege i går og skal ta ny på mandag. De følger godt opp pga de 2 kjemiske på kort tid. Tirsdag får jeg resultatene [emoji4] urinprøven jeg tok sa de var positiv.
Og denne gangen har jeg en helt annen og bedre stigning enn når jeg hadde kjemiske, så har litt mer troa [emoji5]
Det er bra! :D Jeg hadde aldri stigning på testene før jeg begynte å blø de to gangene jeg hadde kjemisk, så var veldig glad da jeg så stigning første gangen :Heartred
 
Back
Topp