Graviditetstester

Tok denne i går, 3+3, men har kort syklus denne mnd på 24 dager.. så hvis den hadde vært normal ville det jo vært 4+0, er 14 dager mellom el og IKM!

Enig med Lillafrosk her :) hvis du vet når du hadde EL, så blir det mer nøyaktig enn å bruke første mensdag :)
 
Men jeg havde el 18/11, så hvis syklusen min havde vært på 28 dager ville jeg vært 4+1 nå, ville dere gått ut i fra det? For den er jo like stor som hvis syklusen hadde vært 28 dager.. det er jo bare dagene før el som er kortere ikke etter..
 
Men jeg havde el 18/11, så hvis syklusen min havde vært på 28 dager ville jeg vært 4+1 nå, ville dere gått ut i fra det? For den er jo like stor som hvis syklusen hadde vært 28 dager.. det er jo bare dagene før el som er kortere ikke etter..

Ja jeg ville regnet deg som 4+1 :)
 
Men jeg havde el 18/11, så hvis syklusen min havde vært på 28 dager ville jeg vært 4+1 nå, ville dere gått ut i fra det? For den er jo like stor som hvis syklusen hadde vært 28 dager.. det er jo bare dagene før el som er kortere ikke etter..

Ja jeg ville regnet deg som 4+1 :)

Jeg også.
 
27998ee056ae255fab85d9e39a7c3706


Hurra!! 5+1 i dag. Visste det kom til å bli bra på konsentrert urin ♡♡

Hvordan får du batteriet til å vare så lenge?
 
Hvordan får du batteriet til å vare så lenge?

Den første lyste enda i går.. Altså.. over 1,5 uke etter! De med uker varte bare i 36 timer eller noe. Men jeg tok "2-3" på utvannet urin 5+0, og "3+" på morgenen etter. :)
 
Vis vedlegget 210266
Lurer litt på når jeg sjal klare å stoppe denne testinga :) kan ikke bruke opp alle testene jeg har i allefall for av den nederste typen har jeg sikkert over 30 tester til :)


Holder sikkert nå :p
Jeg stoppet på 3+ på digital. Greit å stoppe der :p
 
Det gikk litt crazy i meg, trodde jeg klarte meg med den digitale også ikke fler, men måtte ta en til i dag på utvanna ettermiddagsurin:happy::D:confused: ble kjempesterk strek da!!!
 
Last edited:
Snapchat-181453813020247529.jpg
Jeg blir så bekymra for at det ikke er noe stigning på testene de siste dagene. 9-12 ser greit ut. Men 13 og 14 (de to nederste) er svakere enn 12.. Klarer ikke å slå meg til ro :/
 
Vis vedlegget 211273
Jeg blir så bekymra for at det ikke er noe stigning på testene de siste dagene. 9-12 ser greit ut. Men 13 og 14 (de to nederste) er svakere enn 12.. Klarer ikke å slå meg til ro :/
Hadde slik jeg også og var minst like urolig, men fikk tilbakemeldinger fra andre med tilsvarende strimler - så det er ikke uvanlig. Jeg fikk tatt hcg i blod som var helt normalt :)
Ta en ny test om 2-3 dager? (Selv om det føles som en evighet)
 
Hadde slik jeg også og var minst like urolig, men fikk tilbakemeldinger fra andre med tilsvarende strimler - så det er ikke uvanlig. Jeg fikk tatt hcg i blod som var helt normalt :)
Ta en ny test om 2-3 dager? (Selv om det føles som en evighet)

Ja får prøve på det. Er helt tom for tester, så må nok uansett vente til de nye kommer i posten:p Har du bilde av dine?
 
Back
Topp