Graviditetstester!

Kilikina

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Julibarna 2019
Tenkte vi kunne ha en tråd med alle våre fine positive testa :)
 
Ikke klar for å flytte inn helt enda, men kan dele denne testen fra i dag:)
Termin foreløpig 3 juni..
10dpo❤️ImageUploadedByBV Forum1474113753.905699.jpg
 
Var ikke du på desember og? Mener jeg husker deg derfra :)
Stemmer det:) Endte med SA i uke 9..Å innom mars 17, det endte i en kjemisk..så holder meg litt lavt i terrenget her til jeg vet sånn någenlunde at det går bra..:)
Synes det var noe kjent med nicket ditt:)
 
Stemmer det:) Endte med SA i uke 9..Å innom mars 17, det endte i en kjemisk..så holder meg litt lavt i terrenget her til jeg vet sånn någenlunde at det går bra..:)
Synes det var noe kjent med nicket ditt:)
Uff da :( Det er så kjedelig sånt altså! Jeg hadde en MA jeg i mai oppdaget 10+0. Er så fryktelig. Er veldig redd nå.
 
Uff da :( Det er så kjedelig sånt altså! Jeg hadde en MA jeg i mai oppdaget 10+0. Er så fryktelig. Er veldig redd nå.
Mistet tre gang før vi fikk lisja,så dette blir min 7. graviditet..så må bare forholde meg rolig til jeg vet mer, må beskytte meg selv fra total skuffelse hvis det ikke skal gå veien denne gangen heller..veldig kjipt at det skal være slik..
Jeg håper vi begge får gå til termin denne gangen❤️
 
Får ikke lastet opp bilde, men tatt 4 positive testa no ;) På rugedag 8, 9, 10 og 11 :happy090 og dei blei positive på et blunk! :gen014
 
Tok test på torsdag, 12 dpo :)
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1474206712.404446.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1474206712.404446.jpg
    53,9 KB · Visninger: 168
Last edited:
Altså, føler meg helt noob på dette forumet. Haha. Med første barnet var jeg kun på facebook i "oktober 2013" gruppa, så BV er visst vanskelig :p Hvorfor legger bildet seg så rart?
 
Altså, føler meg helt noob på dette forumet. Haha. Med første barnet var jeg kun på facebook i "oktober 2013" gruppa, så BV er visst vanskelig :p Hvorfor legger bildet seg så rart?
Æ har iphone, når æ legg til bilde i full size, så blir det sånn, velge æ medium, så blir d sånn vanlig :) evt med android så velge man vise bilde direkte :)
 
Back
Topp