Graviditetstester...

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Hvilke graviditetstester er best??:) Ja tenker at her inne så er vel ikke tålmodigheten så stor :p, så hvilke tester får positivt utslag tidligere enn andre og er sikre? :shy::)

Testene fra billigtester.no er vel så sikre som alle andre (og de kan tas fra et tidlig tidspunkt i et eventuelt svangerskap). Brukte selv CB "vanlig" og digital som begge ble positive på rugedag åtte :).

Testene fra billigtester.no er vel så sikre som alle andre (og de kan tas fra et tidlig tidspunkt i et eventuelt svangerskap). Brukte selv CB "vanlig" og digital som begge ble positive på rugedag åtte :).
Åhh... nå fikk jeg sommerfugler i magen:D Er rugedag 8 i morgen, men prøver å holde meg til søndag... kanskje lørdag:rolleyes:

Billigtester må man vel bestille?? Jeg har ventet lenge nok!!:laughing002

Vet ikke hvilke som er best, men jeg fikk skikkelig svakt utslag på RFSU rugedag 12 (morgenurin) til tross for hcg på 230... Kan muligens forklares med et par doturer ila natten. :p

Vet ikke hvilke som er best, men jeg fikk skikkelig svakt utslag på RFSU rugedag 12 (morgenurin) til tross for hcg på 230... Kan muligens forklares med et par doturer ila natten. :p

Du kan bestille fra billigtester i kveld, så får du dem på lørdag eller mandag. Om du bestiller fra den danske siden er det litt billigere, men da får du dem på mandag eller tirsdag om du bestiller i kveld. Billigtester.no eller billige-teste.dk.

Hvis du skal på apoteket liker jeg CB+ best, og pleier da å kjøpe en dobbelt pakke om jeg først må ha tester med en gang. :p

Sjekk her: http://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/

Hmm.. mener å ha hørt at de slo ut tidlig jeg!? Hehe... vi får skylde på dogåingen :D

Ja, de må bestilles. Men gjør du det i kveld, sendes de nok i morgen formiddag og da kan du ha dem ganske kjapt altså ;). Spennende, den tiden du er inne i. Uten tvil den mest nervepirrende. Håper du får et positivt svar når du tester! Krysser fingrene for deg :).

Ja, de må bestilles. Men gjør du det i kveld, sendes de nok i morgen formiddag og da kan du ha dem ganske kjapt altså ;). Spennende, den tiden du er inne i. Uten tvil den mest nervepirrende. Håper du får et positivt svar når du tester! Krysser fingrene for deg :).
Åhhh... så hyggelig!!:) Ja endelig nærmer det seg noen svar på all ventingen:D

Back
Topp