Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh... nå fikk jeg sommerfugler i magenTestene fra billigtester.no er vel så sikre som alle andre (og de kan tas fra et tidlig tidspunkt i et eventuelt svangerskap). Brukte selv CB "vanlig" og digital som begge ble positive på rugedag åtte.
Billigtester må man vel bestille?? Jeg har ventet lenge nok!!![]()
Hmm.. mener å ha hørt at de slo ut tidlig jeg!? Hehe... vi får skylde på dogåingenVet ikke hvilke som er best, men jeg fikk skikkelig svakt utslag på RFSU rugedag 12 (morgenurin) til tross for hcg på 230... Kan muligens forklares med et par doturer ila natten.![]()
Hmm.. mener å ha hørt at de slo ut tidlig jeg!? Hehe... vi får skylde på dogåingen![]()
Ja, det står så på pakken...Hmm.. mener å ha hørt at de slo ut tidlig jeg!? Hehe... vi får skylde på dogåingen![]()
Ja, de må bestilles. Men gjør du det i kveld, sendes de nok i morgen formiddag og da kan du ha dem ganske kjapt altsåBilligtester må man vel bestille?? Jeg har ventet lenge nok!!![]()
Åhhh... så hyggelig!!Ja, de må bestilles. Men gjør du det i kveld, sendes de nok i morgen formiddag og da kan du ha dem ganske kjapt altså. Spennende, den tiden du er inne i. Uten tvil den mest nervepirrende. Håper du får et positivt svar når du tester! Krysser fingrene for deg
.