Graviditetstester

Mammatilprinsessene

Forelsket i forumet
Ser det er så mange som tar flere tester etter di har allerede fått en positiv gravitest. Er det noe spesiell grunn til dette?
Er den positiv så er den positiv, eller?

Testoman her ;) Må bare ha det bekreftet, og helst daglig. Klarer ikke tro på det.... Og CB digital er jo grei måte å se om HCGen stiger fra 1-2 uker, så 2-3 uker og så 3+

Jeg gjør det også for å se at den stiger :) Hadde 20 tester liggende da jeg tok første test 8 dpo, så da kan jeg brenne av mange tester ;) Det er jo veldig gøy å se at streken blir sterkere og sterkere!

Greit å se stigning, og når testen koster i underkant av 10 kroner stk, blir det bare sånn :p

Skulle svare, men jeg kopierte visst
Er ikke dreven i denne appen ;)

I underkant av 10kr stk hadde jeg også testet meg tom for tester, for å si det sånn..
Når vi har vært i en prøveperiode har vi vært enige om å ta kun 1test å den skal ikke brukes før dagen jeg venter mens...
Jeg har testa ca 5ganger sist mnd og 6ggr denne mnd..
Hver gang jeg har gått forbi et apotek, har jeg snudd å gått inn å handla meg en pakke ;)

Jeg kjøpte fra ebay, kosta 1 kr per stk. Hurra for Kina ;) Så jeg har tatt en test hver dag siden positiv test. Bare for gøy. Ikke så mange ganger i livet man får se de to fine strekene. Skal ta en digital snart, bare for å finne ut hvor jeg er i løypa. Er usikker på når EL var.

Jeg kjøpte fra ebay, kosta 1 kr per stk. Hurra for Kina ;) Så jeg har tatt en test hver dag siden positiv test. Bare for gøy. Ikke så mange ganger i livet man får se de to fine strekene. Skal ta en digital snart, bare for å finne ut hvor jeg er i løypa. Er usikker på når EL var.
Kjøpte og fra Kina, veldig fornøyd ;)

Jeg har kjøpt fra billige tester. Svidd av ca 1500 kr :-p
Jeg syns det er betryggende å se at streken blir sterkere, dog den digitale som går fra 1-2, 2-3 og 3+. Det blir min trygghet frem til ul i uke 8. Også er det en utrolig god følelse og se at testene blir sterkere og å vite at det utvikler seg <3

Back
Topp