Bajby Elsker forumet Mailykke <3 Junilykke 2022 2 Jun 2013 #1 Er det mulig å skimte en rød strek når testen er negativ? Eller kaaaan det være at vi kanskje kanskje er blitt gravid..?!
Er det mulig å skimte en rød strek når testen er negativ? Eller kaaaan det være at vi kanskje kanskje er blitt gravid..?!
mellow Glad i forumet Mailykke <3 Novemberlykke 2018 3 Jun 2013 #2 En strek er en strek! Og jeg må bare si det.. herreguud så nydelig unge ) (bildet i signaturen din)
Bajby Elsker forumet Mailykke <3 Junilykke 2022 3 Jun 2013 #3 Hehe, takk Begynner å bli noen år siden hun var så liten <3 Får ta en ny test i dag
Frk august Glad i forumet 11 Jun 2013 #4 tror ikke det.. min var så svak at jeg trodde det kanskje var synsbedrag, men testet fort positivt med cb digital dagen etterpå Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
tror ikke det.. min var så svak at jeg trodde det kanskje var synsbedrag, men testet fort positivt med cb digital dagen etterpå Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app