Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så leitTror ikke dette går veien jegtok en etter jobb nå. Urinen var ikke så veldig konsentrert, men teste burde vært sterkere nå 4+2..
er vell bare å innse det….

Nei vent litt nå. Måtte prøve en til og fikk denne nå. Bare 20 min etter.. kanskje det ikke går galt likevell? Selv om denne også er svak..![]()
Når det er sagt så skjønner jeg godt du bekymrer deg… man blir jo litt koko av dette 
Huff jeg vet.. man blir ganske koko ja. Har en dårlig følelse denne gangen også, og jeg har som regel hatt riktigikke bekymre det for hvor sterk streken er tror jeg. Så lenge du har økning, og det har du jo her, så tror jeg ikke du trenger bekymre degNår det er sagt så skjønner jeg godt du bekymrer deg… man blir jo litt koko av dette
![]()
dommen får jeg på fredag når resultatet på siste hcg har kommet…Huff jeg vet.. man blir ganske koko ja. Har en dårlig følelse denne gangen også, og jeg har som regel hatt riktigdommen får jeg på fredag når resultatet på siste hcg har kommet…

Tusen takkKrysset fingrene for deg!![]()
godt med en heiagjeng når ingen andre vet om dette
Sniker fra sen mars. Krysser alt av fingre og tær for at det ordner seg, og at varierende tester bare har med urinkonsentrasjon å gjøre!Huff jeg vet.. man blir ganske koko ja. Har en dårlig følelse denne gangen også, og jeg har som regel hatt riktigdommen får jeg på fredag når resultatet på siste hcg har kommet…
Hurra!!

Jeg testet hver dag og stresset over at strekene ikke var sterk nok eller syntes å være svakere den ene dagen. Jeg er nå 10+3 og så ett bankende hjerte i uke 7Tror ikke dette går veien jegtok en etter jobb nå. Urinen var ikke så veldig konsentrert, men teste burde vært sterkere nå 4+2..
er vell bare å innse det….
så lenge du ikke har smerter eller blod så skal du bare slappe av tror jeg
Masse lykke til.Tusen takk for støtteJeg testet hver dag og stresset over at strekene ikke var sterk nok eller syntes å være svakere den ene dagen. Jeg er nå 10+3 og så ett bankende hjerte i uke 7så lenge du ikke har smerter eller blod så skal du bare slappe av tror jeg
Masse lykke til.
har du bilde av testene dine?
Min er dessverre ikke noe sterkere i dag, men heller ikke svakere
Tusen takkSniker fra sen mars. Krysser alt av fingre og tær for at det ordner seg, og at varierende tester bare har med urinkonsentrasjon å gjøre!![]()
![]()

tror det ender i kjemisk… testen i dag er lik den som i går og dagen før