Husk at det er myye større sannsynlighet for at det går bra enn ikkeTakk for at du snikerbekymrer meg vel unødig! Bare håper sååå at det skal gå bra!
jeg har opplevd mye blødninger og styr denne gangen, men har fremdeles kommet meg til 37+3 idag Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk at det er myye større sannsynlighet for at det går bra enn ikkeTakk for at du snikerbekymrer meg vel unødig! Bare håper sååå at det skal gå bra!
jeg har opplevd mye blødninger og styr denne gangen, men har fremdeles kommet meg til 37+3 idag Syns jeg ser en økning, spesielt fra øverste test til nedersteHva tenker dere? Jeg bekymret meg selvsagt for at det ikke er økning![]()
SnikerUff, synes det var feil forskjell på testen fra i går til i dag... Ser at det ene bildet er litt mørkere, men ser likevel ut som om teststreken har blitt svakere..?
Øverst i går, nederst i dag..
Vis vedlegget 361873
Vis vedlegget 361874

Hurra!går fremover
![]()

Sniker
Skjønner bekymringen, men synes ikke du skal stresse over detKontrollstreken på de to har jo også forskjellig intensitet, og når testen ikke er så sensitiv i seg selv blir det fort vanskelig å finne stigning fra dag til dag når det fortsatt er tidlig, pluss variasjoner i urinkonsentrasjon. Ville ventet et par dager til før ny test og så sammenlignet, hvis du klarer
![]()
15 dpoHvor mange dpo? Vurdere en digital i morgen eller mandag![]()
Vis vedlegget 361929 Måtte også ta en digital i dag. 1-2 er vel riktig, siden el var for såvidt to uker siden..
Og vet fra forrige svangerskap at min hcg ikke er blant de raskeste til å dobles..
ligger fortsatt i sengen så har ikke testet enda idag.Skal prøve meg på en digital i morgenligger fortsatt i sengen så har ikke testet enda idag.
Så deilig. Her var det jeg som skulle stå opp med de små, var fornøyd med at jeg jlarte drs det til 7.30...
kommer vel til nytte i april neste år Fin strek, gleder meg til å se i morgen!Jeg våkner tidlig med eller uten barn jegkommer vel til nytte i april neste år
Fikk denne idag, så nå satser jeg på 2-3 på digital i morgen. Fikk 1-2 på onsdagen.
Klarte ikke vente til i morgen![]()
Klarte ikke, nei... Fort gjort
Grattis med 2-3!
Takk!