Graviditetstestene våre

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Lil-17, 21 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Minipie Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Har en følelse på at jeg slipper en god del symptomer denne gangen. Får bare vente å se. Var 4+3 når jeg tok denne.

2. Minisusa01 Glad i forumet Himmelbarn

Den litt svake først, så den veldig tydelige 1 time ca etterpå :)

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  3. Milla92 Elsker forumet

Siste testen dor denne gang! :)
    Fikk 1-2 for 7 dager siden, så fornøyd med 3+ i dag!

Så da gur jeg meg med testingen og gleder meg til TUL om ettpar uker :)

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 6
  4. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt med min første, bare litt murringer. Kanskje er det en liten luring inni der :)

5. Minipie Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Det må ha vært kjempe godt! Høres ut som drømme-graviditet :love017
    Det kjennes ut som at noen er å røske i livmoren i ny og ned men det er alt :hilarious:
    Var skikkelig dårlig med jentene i magen tidlig i svg så kanskje dette er en gutt som gjemmer seg denne gangen og er «snill» mot mor :hilarious:

6. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ja du skal ikke se bort i fra at det er en gutt :D fikk en gutt sist, så nå mistenker jeg jente fordi denne gangen har jeg virkelig symptomer :D

• Liker Liker x 1
  7. Minipie Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Såpass! Ja da blir det spennende å se til våren hvem som gjemmer seg i magene våres :D

8. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

5+0 i dag :Heartred

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 3
  9. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Ser der ja :) du tok en digital ❤ nå frista du meg, er jo 5+5 så burde slå ut på 3+ nå

10. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Ja, var veldig gøy at den slo ut på 3+ :Heartred Jeg er en veldig utålmodig person, så greide ikke å vente! Var noen skumle sekunder før resultatet kom opp, var litt spent på om det ble en bortkastet test, siden jeg egentlig lovte meg selv å vente noen dager :hilarious:
    Tenker du å ta i dag eller? :)

11. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Hmm...da må jeg gå å kjøpe...

12. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Må få høre hvordan det går hvis du gjør det da, synes sånt er fryktelig spennende! :) og vil tro at det slår ut på 3+ nå :)

13. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Ja er minst 4000 nå vil jeg tro. Gikk å kjøpte, men må vente en stund før jeg tar. Har drukket mye og gikk på toalettet for 30min. Så vil få den mer konsentrert først.

• Enig Enig x 1
  14. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Lurt å drøye litt da ja :)

15. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

20190220_192844.jpg
    Fikk 3+, men fy søren så skummelt å vente på svar. Gravid kom opp sinnsykt raskt da. Sto liksom å venta bare på antall uker.

16. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Åå så bra! :Heartred Ja, når man venter på antall uker så føles det som en liten evighet! :hilarious:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  17. Mor_til_3 Elsker forumet VIP

IMG_20190220_201849.jpg Her er min test fra forrige lørdag. Da var jeg vel rundt 4+6. Trodde jeg var forsinket pga stress men neida Målte hcg på mandag (5+0) til 9991, og har tatt ny prøve i dag for å sjekke at jeg har fin stigning. Har hatt problemer tidligere med SA, MA og EXU så jeg følges godt opp Håper denne spiren sitter

18. Lyckeliiten Blir kjent med forumet

Etter fryseforsøk med blastocyst ❤️

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  19. Betty1234 Flørter med forumet

Screenshot_20190220-225041_Gallery.jpg

Tok denne testen i kveld, noen som ser noe? Føler jeg ser strek selv. Er jeg gravid nå så har jeg termin 31 oktober.
    Krysser det som krysses kan❤

20. Betty1234 Flørter med forumet

Del denne siden