Graviditetstestene våre

Fra jeg oppdaget at jeg var gravid til i går.

IMG_20181020_073527.jpg

Men nå er jeg ganske sikker på at det er kjørt.

Drittlei altså!
 
Ja, har jo prøvd i 19 mnd nå og mista tre ganger. Blir ikke noe bedre med tiden akkurat.

har du haft samma fina stigning på testerna førr? För den ser ju fortsatt fin ut? Har du pratat med legen tidligere och kanske får utredning för habituell abort nå? Så rart att kroppen ikke behåller lille spiren :Heartred
 
har du haft samma fina stigning på testerna førr? För den ser ju fortsatt fin ut? Har du pratat med legen tidligere och kanske får utredning för habituell abort nå? Så rart att kroppen ikke behåller lille spiren :Heartred

Har ikke testa så mye før. Har prata med gynekolog, men hun var veldig opptatt av at man måtte miste tre ganger før noe utredning. Får vel det nå da..
 
Har ikke testa så mye før. Har prata med gynekolog, men hun var veldig opptatt av at man måtte miste tre ganger før noe utredning. Får vel det nå da..

Jeg var sikker på jeg mistet for fjerde gang dagen før tul med mini (uke 7), dagen etter fikk vi se en liten bønne med bankene hjerte - nå er han 15 måneder. Håper det er uskyldig blødning og at spiren klamrer seg fast
 
Back
Topp