Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du mener det du også? veldig hyggelig med andre øyne når man er alene om dette tusen takk <3Definitivt positiv gratulerer!
Hva får deg til å tro det?Fra jeg oppdaget at jeg var gravid til i går.
Vis vedlegget 278499
Men nå er jeg ganske sikker på at det er kjørt.
Drittlei altså!
Fra jeg oppdaget at jeg var gravid til i går.
Vis vedlegget 278499
Drittlei altså!
11 dpo. Men denne er vel positiv?
Hva får deg til å tro det?
Varför då?? Är den första överst eller nederst?
Fordi at det kom litt blod i går. Og jeg kjenner det på kroppen. Er bare en måned siden jeg mista sist, så kjenner det igjen.
ner blod idag? Jag hoppas det bara er uskyldig blødning. Hvor langt er du? kanske mulighet for å komma til TUL?
Ikke mer, men det pleier å stoppe opp. Brått så kommer det mer. Er bare 4+4, så ingenting særlig å se på TUL.
åh krysser fingrana och sender en stor klem! Vet så allt för väl hur utrolig kjipt det är även om det är så tidigt
Ja, har jo prøvd i 19 mnd nå og mista tre ganger. Blir ikke noe bedre med tiden akkurat.
har du haft samma fina stigning på testerna førr? För den ser ju fortsatt fin ut? Har du pratat med legen tidligere och kanske får utredning för habituell abort nå? Så rart att kroppen ikke behåller lille spiren
Har ikke testa så mye før. Har prata med gynekolog, men hun var veldig opptatt av at man måtte miste tre ganger før noe utredning. Får vel det nå da..
Er den øverste den første du tok?Fra jeg oppdaget at jeg var gravid til i går.
Vis vedlegget 278499
Drittlei altså!
Er den øverste den første du tok?
Jamen da har de jo blitt sterkereNei, den er fra i går testene er fra de 7 siste dagene
Jamen da har de jo blitt sterkere